Zencefil- bal -ıhlamur öksürük şurubu denemediğim kalmadı doktora gitmeden geçmeyecek sanırım.
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim
Ballı sütü tavsiye ederim. En azından boğazı yumuşatıyor. Geçmiş olsun...
pattaban öğretmenim geçmiş olsun
ben de az önce oturduğum koltuktan kalkarken belimden çıt diye bir ses ve tutuldum inşallah çabuk geçer pazartesi okula gidebilirim
Sizinki de ne şans ama

İnşallah ciddi değildir. Geçmiş olsun...