Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 22:00:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zencefil- bal -ıhlamur öksürük şurubu denemediğim kalmadı  doktora gitmeden geçmeyecek sanırım.
Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim
Dinlenin öğretmenim.Ben doktora gittim 2 kutu antibiyotik kullandım yok geçmedi.Ama dinlenince iyi geliyor.Geçmiş olsun ;)

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
17 Kas 2012 22:14:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf çok hastayım öksürmekten kaburgalarım ağrıyor

Çok geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı nurtenhulya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 133
  • 545
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 133
  • 545
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 22:37:26
Üzüntümü paylaşan tüm arkadaşlara can-ı gönülden teşekkür ederim,Allah hepinizden razı olsun.
Hastalara şifa,dertlilere deva,kederlilere sabır,mutlulukların ise daim olmasını dilerim.

Çevrimdışı nurtenhulya

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 133
  • 545
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 133
  • 545
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 22:39:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Başınız sağ olsun öğretmenim. Çok çok üzüldüm inanın... Aynı dert, aynı illet yeğenimin başında da var maalesef. Cenabı hak kardeşinize gani gani rahmet eylesin. Mekanını cennet eylesin inşallah..

Mevlam bu hastalıkla savaşan herkese güç versin, şifa versin inşallah.
Öğretmenim yeğeninize hayırlı şifalar,sizlere de dayanma gücü,kuvvet nasip etsin yüce mevlam.Hayat böyle birşey bir yanda kahır,bir yanda neşe...

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 22:46:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
32 yaşındaki kız kardeşimi tedbir amaçlı aldığı kemoterapi kürünü vücudu kaldıramadığı için 29 ekim günü kaybettik:(((
başınız sağolsun hocam çok üzüldüm Allah rahmet eylesin....mekanı cennet olsun....

Çevrimdışı denizx

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.104
  • 2.215
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 22:47:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim yeğeninize hayırlı şifalar,sizlere de dayanma gücü,kuvvet nasip etsin yüce mevlam.Hayat böyle birşey bir yanda kahır,bir yanda neşe...

aynen hocam her şekilde hayat devam ediyor.....üzüntü de sevinçte hep bizim için Allah sabırlar versin....

Çevrimdışı emine yüzgeç

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 392
  • 1.505
  • 2. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 23:13:17
ayışığı öğretmenim,üzüntünüzü anlıyorum.Ne söylesek boş..Bu uygulamalar bir çok yerde aynı...Belki velileri ikna yolunu deneyebilirsiniz demek için bile geç kalınmış bir zaman.Yerinizde olsam ne yapardım diye düşündüm.
Zaten sistem okumayı öğrenmeleri konusunda süre kısıtlaması yapmıyor.Bol bol resim müzik oyun faaliyetleri yapar,2. sınıfta okuturdum.Gelen müfettişe de müdürümden açıklama istemesini söylerdim.
Öğretmenim değiştiremeyeceğimiz bazı gerçekler için kendimizi üzmek anlamsız geliyor.Allah a emanet olun.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
17 Kas 2012 23:55:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
32 yaşındaki kız kardeşimi tedbir amaçlı aldığı kemoterapi kürünü vücudu kaldıramadığı için 29 ekim günü kaybettik:(((
başınız sağolsun öğretmenim Allah sabırlar ve dayanma gücü versin

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Kas 2012 00:01:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
pattaban öğretmenim geçmiş olsun
ben de az önce oturduğum koltuktan kalkarken belimden çıt diye bir ses ve tutuldum inşallah çabuk geçer pazartesi okula gidebilirim
geçmiş olsun öğretmenim inşallah önemli bir durum olmamıştır

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf çok hastayım öksürmekten kaburgalarım ağrıyor
çok geçmiş olsun öğretmenim,çabuk iyileşirsiniz inşallah

ferayserhan öğretmenim tebrik ederim,mutluluğunuz hep devam etsin :)

Çevrimdışı svcn-85

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.127
  • 8.960
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Kas 2012 00:11:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Üzüntümü paylaşan tüm arkadaşlara can-ı gönülden teşekkür ederim,Allah hepinizden razı olsun.
Hastalara şifa,dertlilere deva,kederlilere sabır,mutlulukların ise daim olmasını dilerim.

Başınız sağolsun öğretmenim....Rabbim dayanma gücü versin size ve ailenize...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
18 Kas 2012 00:16:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ben de az önce oturduğum koltuktan kalkarken belimden çıt diye bir ses ve tutuldum inşallah çabuk geçer pazartesi okula gidebilirim
Size de geçmiş olsun öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf çok hastayım öksürmekten kaburgalarım ağrıyor

Geçmiş olsun öğretmenim.Bu aralar ciddi salgın var.Umarım çabuk atlatırsınız.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
18 Kas 2012 00:18:40
Gazzedeki kardeşlerimiz için,
''Lailahe illa ente sübhaneke inni küntü minez zalimin''
Okuyabildiğimiz kadar.
Tüm sıkıntıda olanlar için.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
18 Kas 2012 00:18:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Üzüntümü paylaşan tüm arkadaşlara can-ı gönülden teşekkür ederim,Allah hepinizden razı olsun.
Hastalara şifa,dertlilere deva,kederlilere sabır,mutlulukların ise daim olmasını dilerim.

Başınız sağolsun öğretmenim....Rabbim dayanma gücü versin.

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
18 Kas 2012 00:20:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf çok hastayım öksürmekten kaburgalarım ağrıyor

çok geçmiş olsun öğretmenim,çabuk iyileşirsiniz inşallah.Rabbim şifalar versin.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Kas 2012 00:40:43
sna20 öğretmenim,Allah rahmet eylesin,sabırlar versin

deva35 öğretmenim hayırlı olsun,Allah analı babalı büyütsün :)

wesser öğretmenim Allah tamamına erdirsin

sukut-u hayal  öğretmenim çok geçmiş olsun

tolstoyevski öğretmenim,yeğeniniz hep dualarımızda,inşallah en kısa zamanda uygun ilik bulunur

Allah tüm hastalara şifa versin,darda olan herkese ve Gazzedeki kardeşlerimize yardım etsin

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK