zihnim ve bedenim çok yorgun arkadaşlar.ev almayı planlıyoruz.her hafta sonu ev arıyoruz.bu arada kafamız oldukça karıştı tabi.sizden fikir almak istiyorum.1.kat
( dükkan üstü.dükkan boş)bir ev bulduk.ev istediğimiz gibi sayılır ama tek sıkıntım dükkan üstü oluşu.soğuk olur mu?bu şekilde bir evde oturan var mı?bu arada ev sahibi şuan evin içinde oturuyor evi gezdik yerlere parkenin altına kalın strafor koyduğunu yalıtım yaptığını söylüyor.soğuğu engeller mi acaba ?offff kafam çok karışık artık düşünemiyorum hiçbir şey 
Hocam, 1. kat ve dükkan üstünde 2 yıl oturmuş biri olarak asla tavsiye etmem. Gürültüsü patırtısı eksik olmaz. Biz kiracıydık da çıktık. Siz almayı düşünüyorsunuz üstelik. İyi düşünün bence...