Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
20 Kas 2012 20:05:31
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında yaralanan öğretmen arkadaşlarımıza geçmiş olsun diyorum.İnşallah en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar.

Paycicek Öğretmenim ne mutlu size! Yıllar sonra insanın sevdikleriyle beraber olması ne kadar güzel. Allah sizleri birbirinizden ayırmasın, inşallah.

turkerm öğretmenim gözünüz aydın olsun.Güle güle kullanın.

Pkklı eşkiyalar tarafından kaçırılıp serbest bırakılan meslektaşlarımıza da geçmiş olsun diyorum.

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
20 Kas 2012 20:55:57
pkklı hainler tarafından kaçırılan ve serbest bırakılan  öğretmen arkadaşlarımıza geçmiş olsun diliyorum.

Trafik kazasıda yaralanan öğretmen arkadaşlarımıza da acil şifalar diliyorum

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
20 Kas 2012 21:52:42
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 21:55:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 21:56:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Çok geçmiş olsun öğretmenim, umarım çabucak sağlığına kavuşur yeğeniniz.. Dualarımız onunla..

Trafik kazasında yaralanan meslektaşlarımıza acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 21:56:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.

Öğretmenim çok geçmiş olsun. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
20 Kas 2012 21:57:41
FTM40 Hocam,
Geçmiş olsun. Allah şifalar versin.İnşallah eski sağlığına en yakın zamanda kavuşur.
Hürmetler hocam.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 21:59:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Geçmiş olsun öğretmenim,dualarımız tüm bekleyenler için.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
20 Kas 2012 22:02:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.

Geçmiş olsun öğretmenim. Rabbimiz acil şifalar verir inşallah.

Çevrimdışı culle

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.215
  • 14.021
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 22:14:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Geçmiş olsun öğretmenim. Rabbim yeğeninize acil şifalar versin.

Trafik kazasında yaralanan meslektaşlarımıza acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 22:18:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Allah tez zamanda şifa verir inş.Geçmiş olsun :(

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
20 Kas 2012 22:21:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.

Rabbim acil şifalar versin.Ailesine evlat acısı göstermesin.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Kas 2012 22:25:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.

Çok geçmiş olsun öğretmenim. Acil şifalar dilerim yeğeninize.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
20 Kas 2012 22:43:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O kadar mutluyum ki...Sonunda sınıfıma projeksiyon kuruldu müdürümüz bir de laptop verdi :) Yıllar sonra oldu ama iyi oldu....
Gözünüz aydın.Güle güle kullanın inşallah.Darısı olmayanlara...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
20 Kas 2012 22:53:33
FTM4O öğretmenim yeğeninize Allahtan acil şifalar dilerim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK