Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Çok geçmiş olsun öğretmenim, umarım çabucak sağlığına kavuşur yeğeniniz.. Dualarımız onunla..
Trafik kazasında yaralanan meslektaşlarımıza acil şifalar dilerim..