Dün akşam yeğenim trafik kazası geçirdi.Daha yarım saat öncesi etkinlik çıkarmak için sitedeyken ,gelen bu kötü haber bizi öyle üzdü ki.Ne yapacağımı bilemedim.
Değerli eğitimhaneli arkadaşlar dualarınızda bize de yer verirseniz çok mutlu olurum.
Geçmiş olsun hocam..İnşallah yeğeniniz bir an önce sağlığına kavuşur.
O kadar mutluyum ki...Sonunda sınıfıma projeksiyon kuruldu müdürümüz bir de laptop verdi
Yıllar sonra oldu ama iyi oldu....
Gözünüz aydın hocam..Projeksiyon çok iyi oluyor sınıfta.Sizin adınıza sevindim...Güle güle kullanın...