18 yıldır görmediğim çok sevgili bir arkadaşımla eğitimhane sayesinde karşılaştık. Dün buluşup bütün akşam sohbet ettik, güldük, hüzünlendik, şaşırdık... Elbette en kısa sürede tekrar görüşmek üzere ayrıldık. Ne diyeyim, iyi ki varsın eğitimhane....
Ne güzel öğretmenim insanlar ilk başta ( ben de dahil olmak üzere

) diğer sitelerden kaynaklanan bir önyargıyla baksa da çok güzel etkinliklerin yapıldığı ve dostların buluştuğu bir site umarım eğitimhane hep hayatımızda olur...