O kadar mutluyum ki...Sonunda sınıfıma projeksiyon kuruldu müdürümüz bir de laptop verdi Yıllar sonra oldu ama iyi oldu....
18 yıldır görmediğim çok sevgili bir arkadaşımla eğitimhane sayesinde karşılaştık. Dün buluşup bütün akşam sohbet ettik, güldük, hüzünlendik, şaşırdık... Elbette en kısa sürede tekrar görüşmek üzere ayrıldık. Ne diyeyim, iyi ki varsın eğitimhane....