zihnim ve bedenim çok yorgun arkadaşlar.ev almayı planlıyoruz.her hafta sonu ev arıyoruz.bu arada kafamız oldukça karıştı tabi.sizden fikir almak istiyorum.1.kat
( dükkan üstü.dükkan boş)bir ev bulduk.ev istediğimiz gibi sayılır ama tek sıkıntım dükkan üstü oluşu.soğuk olur mu?bu şekilde bir evde oturan var mı?bu arada ev sahibi şuan evin içinde oturuyor evi gezdik yerlere parkenin altına kalın strafor koyduğunu yalıtım yaptığını söylüyor.soğuğu engeller mi acaba ?offff kafam çok karışık artık düşünemiyorum hiçbir şey 
dükkan üstünü bilmem ancak çok iyi bildiğim bir şey varsa çatı kat evlerden kesinlikle yanına bile yaklaşmayın 20 yıldır çatı katta oturan biri olarak söylüyorum . yaz tamiri kış tamiri hiç bitmez birde çatıda herkese ait donanım var her bozulmada doğrudan sizin oturduğunuz evi etkileyecek akarı, kokarı, stresi ,sıkıntısı hep sizi bulacak.
ikinci olarakta doğrudan zemin kattanda ev almamaya çalışın.