Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...