Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 16:59:30
Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana :)

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
22 Kas 2012 17:04:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüyüm başım dönüyor...kitapçıda bayıldım bugün neyim var benim ya ...cumartesi de evde olmuştu aynısı...
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
22 Kas 2012 17:05:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıydım.kadrolu atanmışım görevlendirildiğim okula..ne sevindim ne üzüldüm buna da şükür diyorum.....
hayırlı olsun en azından belirsizli ortadan kalkmış

Çevrimdışı emek_vermek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 368
  • 693
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 368
  • 693
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 17:14:04
herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor :(

selametle kalın allaha emanet olun....

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 17:22:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana :)

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...

Ne güzel öğretmenim. Mutluluğunuz daim olsun.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor :(

selametle kalın allaha emanet olun....

Geçmiş olsun öğretmenim. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 17:45:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok hastayım arkadaşlarım
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
22 Kas 2012 17:49:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüyüm başım dönüyor...kitapçıda bayıldım bugün neyim var benim ya ...cumartesi de evde olmuştu aynısı...

çok geçmiş olsun öğretmenim...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor :(

selametle kalın allaha emanet olun....

çok geçmiş olsun öğretmenim...

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana :)

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...

mutluluğunuz daim olsun öğretmenim...

Çevrimdışı akkaya33

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.105
  • 12.726
  • 2.105
  • 12.726
22 Kas 2012 17:52:37
Hasta olan arkadaşlara geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 18:05:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese ii akşamlar ben bugun öldüm öldüm drildim çok kötüyüm başım feci ağrıyor :(

selametle kalın allaha emanet olun....
Çok geçmiş olsun öğretmenim..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün okulda çalışan hizmetli bayanın ''-Hoca hanım iyi ki sen bu okula gelmişsin , çok şensin ''demesi beni nasıl mutlu etti anlatamam sizlerle paylaşmak istedim .Olumsuzlukları sildi kafamdan...Birileriyle konuşmak , bişeyler paylaşmak , dönütler almak öyle güzel ki ..Bunun tadını almak için 5 yıl süründüm ama aldım o tadı ya yeter bana :)

tabi tersi de olabilirdi ama çok şükür şimdiye kadar olmadı .İnş. da olmaz...
Demek sizinle aynı okulda olsak yıkılırdı ortalık :D pozitif enerjisi bol insanlarla karşılaştırsın Allah sizi de, çok sevindim,  hep mutlu kalın ;)

Çevrimdışı bmduman

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
  • 21
  • 143
  • Lise Branş Öğrt.
22 Kas 2012 18:11:51
Hasta olan tüm meslektaşlarıma Rabbimiz acil şifalar verir inşllah.

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 18:46:39
Hasta olan arkadaşlara geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
22 Kas 2012 19:05:14
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 19:23:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
Sizin adınıza çok sevindim, ne gururlanır insan, sizi ve öğrencinizi kutluyorum :)

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 19:25:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.

Ne güzel bir haber bu  :) Sizi ve öğrencinizi kutluyorum öğretmenim.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
22 Kas 2012 19:34:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.

Tebrik ederim öğretmenim. Başarısının devamını dilerim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK