çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerim sizleri yürekten kutluyorum...En güzel ve anlamlı hediyeleri sizler almışsınız...
Benim şu an 6. sınıfta olan öğrencilerimde büyük bir kartona ''bze verdiğiniz emekler boşa gitmeyecek göreceksiniz'' yazmışlar panoya asmışlar..İnşallah görürüm o günleri...
Biz sadece beyne değil,önce yüreklere dokunuyoruz.
Eminim sizler de bu emeklerin karşılığı görecek ve bütün yorgunluğunuzu,sıkıntılarınızı unutacaksınız.