Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 19:27:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.

İşte en anlamlı, gerçek armağanlar bunlar. Çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerimi kutluyorum.

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 19:36:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok kötüyüm başım dönüyor...kitapçıda bayıldım bugün neyim var benim ya ...cumartesi de evde olmuştu aynısı...

geçmiş olsun...  mevlam şifa versin

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 19:56:59
çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerim sizleri yürekten kutluyorum...En güzel ve anlamlı hediyeleri sizler almışsınız...

Benim şu an 6. sınıfta olan öğrencilerimde büyük bir kartona ''bze verdiğiniz emekler boşa gitmeyecek göreceksiniz'' yazmışlar panoya asmışlar..İnşallah görürüm o günleri...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
23 Kas 2012 20:06:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerim sizleri yürekten kutluyorum...En güzel ve anlamlı hediyeleri sizler almışsınız...

Benim şu an 6. sınıfta olan öğrencilerimde büyük bir kartona ''bze verdiğiniz emekler boşa gitmeyecek göreceksiniz'' yazmışlar panoya asmışlar..İnşallah görürüm o günleri...

Biz sadece beyne değil,önce yüreklere dokunuyoruz.
Eminim sizler de bu emeklerin karşılığı görecek ve bütün yorgunluğunuzu,sıkıntılarınızı unutacaksınız.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
23 Kas 2012 21:12:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Öğretmenim en etkili yöntem bence bulunduğunuz yerde büyük bir hastane varsa oraya sıgara içenlerin son durumlarını göstermeye götürebilirsiniz hatta doktordan rica ederseniz o bile bazı şeyler anlatabilir tabi imkanınız varsa...

maalesef hocam öyle bir imkanım yok ama şöyle bir şey geldi aklıma sizin sayenizde sağlık ocağımızdaki doktorla konuşup onu bu konuda konuşmacı olarak okula davet edebilirielki bir doktorun ağzından duymaları daha etkili olur teşekkür ederim hocam

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:15:24
Çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerimi kutluyorum.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
23 Kas 2012 21:15:52
okulumuz çok güzel bir başarıya imza attı 24 kasım öğretmenler günü şiir yarışmasında öğrencimiz ilçe 1.olmuş bize çok güzel bir hediye verdi bu başarıların devamı  gelmeye devam eder inşallah

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:16:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okulumuz çok güzel bir başarıya imza attı 24 kasım öğretmenler günü şiir yarışmasında öğrencimiz ilçe 1.olmuş bize çok güzel bir hediye verdi bu başarıların devamı  gelmeye devam eder inşallah

Tebrik ederim öğretmenim...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
23 Kas 2012 21:18:27
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:20:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun

Öğretmenler gününüzü kutluyorum ve ellerinizden öpüyorum öğretmenim (Yaşlarımız hiç önemli değil). Cenab-ı Allah, acil şifalar versin.

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:21:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.

Ellerinizden öpüyorum ben de öğretmenim. :)

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:22:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

Tebrik ederim öğretmenim. :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 21:27:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun

Öğretmenim bizler buradayız. Kızınıza Cenabı haktan şifa diliyorum. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
23 Kas 2012 21:33:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun

geçmiş olsun öğretmenim inşallah en yakın zamanda hastaneden kurtulursunuz

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
23 Kas 2012 21:48:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun
Geçmiş olsun hocam..Allah kızınıza şifalar versin...Vee öğretmenler gününüz kutlu olsun...

çiğdemehmet ve hacile öğretmenlerim..Sizleride tebrik ederim..Ne büyük mutluluk olsa gerek.. :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK