Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
24 Kas 2012 17:25:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumuz öğretmenleri korosu olarak "il öğretmenler günü kutlaması programı"nda  görevliydik..  Kültür Merkezi'ne gittik ki, ilimiz Ticaret Lisesi Müdürü İsmail GÖLGE'nin 4 yıldır mücadele ettiği amanasız hastalığına yenik düşerek vefat ettiğini öğrendik..  Toprağın bol, mekanın cennet olsun  öğretmenim.. Eğitim camiasının ve ailesinin başı sağolsun..
Mekanı cennet olsun inşallah..

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 18:41:05
Vefat eden tüm eğitimcileri rahmetle anıyorum.

Çevrimdışı armanem

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 151
  • 453
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 19:07:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.Allah şifa versin inşallah.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 19:21:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun
Öğretmenler gününüz kutlu olsun değerli öğretmenim...Rabbim kızınıza acil şifalar versin...

Çevrimdışı ömer25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 349
  • 1.756
  • 349
  • 1.756
24 Kas 2012 19:22:56
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
24 Kas 2012 19:36:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr

Asıl eli öpelesi sizlersiniz.İnşallah emekleriniz zayi olmayacak ve ileride ''iyi ki öğretmenim'' diyeceksiniz.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 19:58:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.Siz her seyı bosverin,vicdanınız rahat sonucta,degerinizi bilmeyenler utansın

Çevrimdışı İLK84

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 369
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 292
  • 369
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 20:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
SAYGININ SEVGİNİN İLGİNİN EN ÇOĞU HAKEDEN SİZ VE SİZİN GİBİ DEĞERLİ ÖĞRETMENLER....ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
24 Kas 2012 20:20:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 20:23:20
ömer 25 öğretmenim malesef kırsalda öğretmeni hatırlayan olmuyor.Zor şartlarda eğitim veren siz ve diğer arkadaşlarımız en çok onore edilmeyi hakediyorsunuz.Her şeye rağmen çalışmanıza devam etmelisiniz.Sizi takip eden biri en büyük mükafatı verecektir.Allah'ım hep bizimle...

Çevrimdışı mechul123

  • B Grubu
  • 52
  • 79
  • 52
  • 79
24 Kas 2012 20:23:58
geçmiş olsun öğretmenler gününüz kutlu olsun
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun

Çevrimdışı sulem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.732
  • 3.307
  • 2.732
  • 3.307
24 Kas 2012 22:09:33
ömer25 hocam mesajınızı okudum ama esas işin başındakilere okutmak lazım herkes bu mesajı kopyalayıp gerekli yerlere twit atabilir mi ben face de sayfamda izin verirsenizpaylaşabilir miyim herkes herşeyin farkında okusalar da birşey değişmez ama nasıl şartlarda öğretmenlik yapıldığını arada hatırlatmak lazım 3 ay yatıyorsunuz diyenlere ve hepsinin çocuğu yada yakınları aynı zorlukları yaşar inşallah da laflarını geri alırlar.Sevgimert hocam sizin inşallah bundan sonra sağlık ve hzurla kızınızla beraber evinizde kutlayacağınız günler yakındır dualarımız bütün şifa bekleyenler için.

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
24 Kas 2012 22:11:09
sevgi mert omal hocam geçmiş olsun -öğretmenler gününüz kutlu olsun-hikayenizi biliyorum-arkadaşımın çocuğu 10 yıldır aynı dert ile mücadele ediyor-tekrar yakalandı-3 yıl olacak -mücadele devaama ayakta tutan moral destek ilgi özveri ve de sabır-tekrar geçmiş olsun

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
24 Kas 2012 22:12:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim.

Çevrimdışı hhh06

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.676
  • 6.817
  • 1.676
  • 6.817
24 Kas 2012 22:20:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Öğretmenler gününüz kutlu olsun,öğretmenim.İnşallah değerinizi anlayacak öğrencileriniz olur.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK