Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:03:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
tebriklerrr ne güzel haberlerrrr ..

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:06:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.
Sizi ve öğrencinizi tebrik ederim.
Öğretmenler gününüz kutlu olsun.

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
23 Kas 2012 15:16:39
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

Çevrimdışı handsome

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.264
  • 3.460
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.264
  • 3.460
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:20:57
Öğrencilerinizin sizi gururlandıracak başarıları daim olur inşallah...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   24 Kasım Öğretmenler Gününün en büyük hediyesini dün müjdeli bir haberle aldım.
  Her alanda çok başarılı olan bir öğrencim İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce tüm okullara düzenlenen resim yarışmasında ilçe 1.si oldu.Cumartesi günü ilçe töreninde ödülünü alacak. Yüzündeki o kocaman gülümseme ve heyecan dünyalara bedel...Bizim günümüz asıl böyle güzel haberlerle kutlu oluyor.Günümüz kutlu olsun arkadaşlar...
  Hasta olan tüm öğretmenlerimize acil şifalar,geçmiş olsun arkadaşlar.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:24:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

Sizi ve öğrencilerinizi tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:29:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

tebrikler öğretmenim ..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 15:33:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!
sizi ve öğrencilerinizi kutlarım

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
23 Kas 2012 15:43:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!

tebrikler öğretmenim ..

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
23 Kas 2012 17:05:23
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.

Çevrimdışı liff

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 17:11:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.
Daha nice uzun yıllar emeğinin karşılığını alabildiğin ve böyle mutlu olduğun öğretmenler günleri görürsün inşallah canım öğretmenim :)

Çevrimdışı İLK84

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 369
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 292
  • 369
  • 1. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 17:17:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hem yalnız, hem hasta. Çok zor; Allah yardımcınız olsun.
evet çok zor malesef :-( teşekkürler hocam...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 17:34:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.
tebrikler öğretmenim

Çevrimdışı besiktaslı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 608
  • 1.261
  • 608
  • 1.261
23 Kas 2012 17:39:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul çıkışı genç öğretmenler''sizi gerçek bir eğitimci olarak görüyor ve kutluyoruz'' diyerek elimi öptüler.Çokkk mutlu oldum.
Rabbim bütün genç öğretmenlere huzurlu,başarılı,sağlıklı geçirecekleri bir meslek hayatı nasip etsin.
Ne mutlu size.

Çevrimdışı besiktaslı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 608
  • 1.261
  • 608
  • 1.261
23 Kas 2012 17:40:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de köyde birleştirilmiş sınıf okutuyorum. Geçen seneki öğrencilerim taşımalı eğitimle 10 km uzaklıktaki bir okula gidiyorlar. Sanırım 8 veya 9 köy okulu aynı okula gönderdi öğrencilerini. Geçen gün deneme sınavı yapılmış. İlk 1, 2 ve 3 benim öğrencilerim. 1. olan öğrencim sonuç kağıdını bana getirdiğinde o kadar heyecanlandım ki anlatamam. Çok güzel bir hediyeydi benim için. İnsanın emeğinin karşılığını alması çok güzel. İyi ki öğretmen olmuşum!!!
Tebrik ederim.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
23 Kas 2012 19:20:31
Tebrikler öğretmenlerim.(Hacile ve Çiğdemehmet)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK