benim öğretmenler günümü kimse kutlamadı bir umut yarın eski öğrencilerim arar diye bekliyorum 3 yıldır hastanedeyiz kızım da ben de artık çok sıkıldık daha uzun süre kalacak gibiyiz. herkesin öğretmenler günü kutlu olsun
Rabbim acil şifalar versin.
İnşallah bundan sonraki öğretmenler gününde sağlıklı,mutlu biçimde öğrencilerinizle olursunuz.