Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:20:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim.Siz başarırsınız.
Çok teşekkür ederim öğretmenim, moral oldu gerçekten :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:35:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..

Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim. Yönetici olursanız eğer eminim sitenin çehresi değişecektir :)

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:41:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim. Yönetici olursanız eğer eminim sitenin çehresi değişecektir :)
İmkanlar doğrultusunda elimizden geleni yapeceğiiizz, otoparkı iptal edip havuz yapeceğim ;) Neyse ki konuşma yapmıyoruz, kaptırırdım kendimi, teşekkürler desteğiniz için :D

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:45:57
senizkarasah öğretmenim gelecek apartmandaki sorunlar bitecek.Kolay gelsin.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
25 Kas 2012 17:49:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..

Hayırlısı olsun öğretmenim

Çevrimdışı Wanted_01

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.448
  • 1.445
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.448
  • 1.445
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:59:00
senizkarasah öğretmenim hayırlısı olsun..

Çevrimdışı ömer25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 349
  • 1.756
  • 349
  • 1.756
25 Kas 2012 18:16:46
tabiii hocam istediğiniz yerde paylaşabilir siniz. ben sadece köy yerinde  ne şartlarda görev yaptığımızı anlatmak istedim. ilginiz için teşekkürler.

Çevrimdışı ömer25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 349
  • 1.756
  • 349
  • 1.756
25 Kas 2012 18:18:04
[ömer25 hocam mesajınızı okudum ama esas işin başındakilere okutmak lazım herkes bu mesajı kopyalayıp gerekli yerlere twit atabilir mi ben face de sayfamda izin verirsenizpaylaşabilir miyim herkes herşeyin farkında okusalar da birşey değişmez ama nasıl şartlarda öğretmenlik yapıldığını arada hatırlatmak lazım 3 ay yatıyorsunuz diyenlere ve hepsinin çocuğu yada yakınları aynı zorlukları yaşar inşallah da laflarını geri alırlar.Sevgimert hocam sizin inşallah bundan sonra sağlık ve hzurla kızınızla beraber evinizde kutlayacağınız günler yakındır dualarımız bütün şifa bekleyenler için.

abiii hocam istediğiniz yerde paylaşabilir siniz. ben sadece köy yerinde  ne şartlarda görev yaptığımızı anlatmak istedim. ilginiz için teşekkürler.

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
25 Kas 2012 19:04:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Yazınızı okuyunca doğuda benzer şartlarda geçirdiğim 6 yıl gözümün önüne geldi.Evet öğretmenlik böyle bir şey..Cefakar,vefakâr...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
25 Kas 2012 19:14:58
ömer25 öğretmenim yazınızı okuyunca inanın çok duygulandım Allah sizden ve sizin gibi özveriyle çalışan tüm öğretmenlerimizden razı olsun ama size şunu söyleyebilirim size yardımcı olmayan veliler değişmez çok yorulur çok üzülürsünüz ancak vicdan muhasebesi yaptığınızda inanın aldığınız tadı hiç bir şeye değişmezsiniz her şey gönlünüze göre olsun

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 19:17:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..
Başarılar diliyorum öğretmenim,siz bu işin altından da kalkarsınız. ;)

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
25 Kas 2012 19:19:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..
Seniz öğretmenim size güveniyoruz,başarılar...

Çevrimdışı eftelyaaa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.040
  • 2.837
  • 2.040
  • 2.837
25 Kas 2012 19:33:54
bugün biricik yavrumun doğum günü..

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
25 Kas 2012 19:39:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Değerli öğretmenim,
Senin gibi zor şartlarda çalışan tümünüzün öğretmenler gününü canı gönülden kutluyoruz. Öğretmenin günün kutlanmasını öğrencilere öğretilmedi ise bilemezler. Kendimi değersiz hissediyorum büyük öğrencilerim de öğretmenler günümü kutlamadı demesi bizden kaynaklanıyor bir anlamda..
   Her öğretmenin öğretmenler gününü kutluyorum.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
25 Kas 2012 19:41:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün biricik yavrumun doğum günü..
Nice mutlu yıllara.. :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK