Stresli bir iş Şeniz öğretmenim.Ben de yıllarca yaptım.Herkesi memnun etmek mümkün değil.Kimi iyiki yaptınız derken kimi ne gerek var diyerek karşı çıkıyor.Yoruluyorsunuz.Ama şevkinizi kırmak istemem.Ayrıca sitede oturan insanların kültürel seviyesi de çok önemli.Kolaylıklar diliyorum
Apartmandaki arkadaşların baskısı ve bazı nedenlerden dolayı apartmanın selameti için aday oldum öğretmenim.. Yoksa hayatta düşünmezdim yöneticiliği.. İnsanları memnun etmek zor gerçekten.. Umarım üstesinden gelirim.. Teşekkürler..
Herşey gönlünüzce olsun Sewil öğretmenim..