sınıfım okulun en temiz sınıfı seçildi ve artık beyaz bayraklı bir sınıfım var
günayyydııınn.sizler gibi okulda değilim ..doktora görünmek üzere ankaradayım .şimdilik sorun yok .Allah herkese acil şifalar versin...sewil öğretmenim Rabbim umduklarınıza nail etsin inşallah
günayyydııınn.sizler gibi okulda değilim ..doktora görünmek üzere ankaradayım .şimdilik sorun yok .Allah herkese acil şifalar versin...
Yarın sabah avukatım aracılığıyla idare mahkemesine başöğretmenlik talebim doğrultusunda dava açıyorum. İyi dileklerinizi eksik etmeyin olur mu?