2 aday vardı, seçimle aldım görevi öğretmenim.. Sarnıç öğretmenim teşekkürler, işim zor gerçekten..
Yaparsın sen yaparsınnnnnnnn

Biz de evimizde artık 4 kişi yaşıyoruz.Nasıl olacak bu geçim bilemiyorum

Planlarımızı artık onlara göre yapmalıyız

Artık 2 balığımız var
Günaydııııııın arkadaşlaaaaaar....Hep mutu haberlere inşallah...