Çok teşekkür ederim arkadaşlar.. Vatana, millete, apartmana hayırlı olur inşallah, 2.belliydi de bir şans vereyim dedim

Çok yaşayın e mi
Tekrar amca olmak çok güzel.Çok şirin bi kızımız dünyaya geldi...Allah çocuğu olmayanlara hayırlısı ile nasip etsin...
Hayırlı olsun öğretmenim.. Analı-babalı, amcalı büyüsün, uzun sağlıklı bir ömrü olsun dileğim
