ömer öğretmenim ben de bir öğrencimin aramasını çok isterdim telime ulaşabilirler aslında düşününce ...birçoğunda vardı numaram velileirmde vardı en azından ama gelmedi

((( üzücü bir durum gerçekten velilerimden birini gördüm bugün o da sallamadı ben ne kattım bu insanlara dedim kendi kendime ...Öğrencilerime de hiç biey verememişim.Oysa yerine görevli olduğum öğretmen arkadaşı aramaları için şuanki öğrencilerimi yönlendirdim mutlaka arayın öğretmeninizi çok sevinir dedim ...