Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
24 Kas 2012 22:31:50
Ömer öğretmenimmmmmmmmm
Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun ...
Allah biliyor hocam, gerisi bilmese de olur...

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 22:36:47
ömer öğretmenim ben de bir öğrencimin aramasını çok isterdim telime ulaşabilirler aslında düşününce ...birçoğunda vardı numaram velileirmde vardı en azından ama gelmedi :(((( üzücü bir durum gerçekten velilerimden birini gördüm bugün o da sallamadı ben ne kattım bu insanlara dedim kendi kendime ...Öğrencilerime de hiç biey verememişim.Oysa yerine görevli olduğum öğretmen arkadaşı aramaları için şuanki öğrencilerimi yönlendirdim mutlaka arayın öğretmeninizi çok sevinir dedim ...

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 22:43:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr

Öğretmenim üzülmeyin.. Allah bilsin yaptıklarınızı..İnsanoğlu nankör ki yazdıklarınızda bunun delili..Yaptığınız bu iyilikler mutlaka karşılığını bulur..Siz gönlünüzü ferah tutunuz..Ve öğretmenler gününüz kutlu olsun..Allahım sizden ve sizin gibi köy ve mezralarda fedakarca çalışan arkadaşlarımızdan razı olsun..

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
24 Kas 2012 22:48:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Köylerde birleştirilmiş sınıf okutan öğretmenlerin duygularına tercüman olmuşunuz hocam. Boşverin kıymet bilen bilir diyecem ama neticede insanız bir kuru teşekkürde olsa bekliyoruz.
Öğretmenler gününüz kutlu olsun umarım bir gün emeklerinizin karşılığını alırsınız

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
24 Kas 2012 23:02:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ömer öğretmenim ben de bir öğrencimin aramasını çok isterdim telime ulaşabilirler aslında düşününce ...birçoğunda vardı numaram velileirmde vardı en azından ama gelmedi :(((( üzücü bir durum gerçekten velilerimden birini gördüm bugün o da sallamadı ben ne kattım bu insanlara dedim kendi kendime ...Öğrencilerime de hiç biey verememişim.Oysa yerine görevli olduğum öğretmen arkadaşı aramaları için şuanki öğrencilerimi yönlendirdim mutlaka arayın öğretmeninizi çok sevinir dedim ...
Siz üzerinize düşeni yapmışsınız öğretmenim.Beklediğimiz saygınlığı toplumun çözülen saygınlında bulmak günümüzde çok zor.Vicdanen rahat isek,malesef bununla yetinir olduk.Sıkmayın canınızı.Toplumun temel yapısı yine bizlerin çabasıyla şekillenecektir.Saygılarımla. ..

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 23:07:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr
Ömer öğretmenim, öğretmenler gününüz kutlu olsun.

Çevrimdışı MÜNEVVER DEMİR

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 114
  • 67
  • 114
  • 67
24 Kas 2012 23:11:57
Ne Öğretmenler Günü Kutlaması Ki Öğretmenleri 2. Sınıf Memur Gören Bu Hükümet Varken  Milletinde Yüzde 50 Sinde Fazla Destekliyor.

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 23:18:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bütün Öğretmen Arkadaşlarımın Öğretmenler Gününü Kutluyorum.  birleştirilmiş Sınıf Okutuyorum Ve Tek Öğretmenim. Hiç Kimse Öğretmenler Günümü Kutlamadı. Üstelik Eski Öğrencilerim De Taşımalılar Şuan Okula Araştırma Yapmaya Geldiler. Araştırmalarını Yaptık Yazıcıdan Çıkarttım Sonrada Çekip Gittiler. Çok Moralim Bozuldu. Başım Ağrıdı. Kendimi Çok Yalnız Ve Değersiz Hissettim.
   Oysa 5 Yıldır Bu Dağ Başındaki Köyde Yapayalnız Neler Yapmaya Çalıştım Allah Biliyor. Tıkanan Tuvaletleri Aylarca Velilelere Yalvardım Gelin Yapın Diye Bi Allahın Kulu Gelmedi. Sonunda Kendim Poşet Takıp Temizledim. Okulun Odunu Gelir Kömürü Gelir Kimse Taşımaya Gelmez Yine İş Başa Düşer.
  kış Gelir Sobalar Yanacak Hademe Lazım Kimse Cebinden 3 Kuruş Vermeye Kıyamaz. 3 Yıldır Sobaları Ben Yakıyorum. Kışın Diz Kapağıma Kadar Karda Kova Doldururken Öğrenci Velilerim Meydandan Beni İzliyor. Kızdım Ben Enayi Miyim Adamlar Geelip Çocuğunun Kömürünü Odununu Kırmaya Tenezzül Etmiyor Sen Niye Yakıyorsun Diye Kendime . Bundam Sonra Yakmayacağım Dedim. Şube Müdürüne Söyledim Durumu. Bırak Yakma Soğukta Donsunlar , Çocuğunu Adamlar Çocuklarını Düşünmüyorsa Sen Niye Yapıyobn Ded.. Sadece 2 Ders Dayanabildim. Kıyadım Çocukların Soğukta Durmalarına Yine Yaktım Yakıyorum. Her Gün Sınıflarını Süpürüp Tuvaletlerini Temizliyorum. Sırf Çocuklar Temiz Sıcak Bir Ortamda Eğitim Öğretim Görsünler Diye. Velilerim Çocukların Her Ay Çocuk Parasını Alıp Kahvede Çatır Çatır Yiyor. Çocuk Hem De 1.sınıf Öğrencileri 1 Ay Abartmıyorum 1 Ay Güzel Yazı Defteri Olmadan Müzik Defterine Yazı Yazdı. Kalem Yok, Silgi Yok, Defter  yok Çocuklarda. Boya Ve Resim Defteri Lüks Benim Okulumda . Almıyorlar.. Adam Çocuğuna Değer Vermiyor. Ben Bunlara Eğitim Vermeye Çalışıyorum.  dayanamadım Deste Deste Kalem Silgi Kalem Açaçacak Boya Aldım Cebimden. Dağıttım Herkese Sırf Ders Yapabileyim Fayadalı Olabileyim Diye. Çocuğunun Rızkını Kahve Köşelerinde Harcayan Velilerimin Çocuklarına. Bira Zuzun Oldu Kusura Bakmayın Arkadaşlar İçim Daraldı Derdimi Paylaşayım Dedim.  sonra Müfettiş Gelir Milli Eğitim Den Gelirler. Hocam Çocukların Durumları Kötü Derler. Suç Yine Ömğretmenin. Bilmezler Benim Bu Dağ Başında Çektiklerimi. Her Şey 30 Dakika İçinde Bakar Ve Giderler. Bilmezler Senin Nelerle Uğraştığını. Ve Benim Öğrencilerimden Kimse Gelip De Öğretmenim Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun Demedi. Demesin Ne Yapalım Kaderrr

yıllarını mezralarda geçirmiş biri olarak en fedakar,cefakar öğretmenin siz ve sizin durumunuzda olanlar olduğunu biliyorum ve kuzularınızın yerine öğretmenler gününüzü en içten kutluyorum

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 23:21:14
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 23:23:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)

Tebrik ederim öğretmenim. Meslek hayatınızda nice mutlu yıllar dilerim.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
24 Kas 2012 23:23:45
      Özlem öğretmenim görevinizde başarılar dilerim, günümüz kutlu olsun..
      Ömer25 öğretmenim öğretmenler gününüzü en içten duygularımla kutluyorum..
      Arıpınar öğretmenim ne yapsak da bazı insanlar kadir kıymet bilmezler.. Siz vicdanen rahatsınız.. Önemli olan budur.. Ötesi onların kişiliğine kalmış artık.. Öğretmenler gününüzü en samimi duygularımla kutluyorum..
      Başsağlığı dileyen arkadaşlarım sağolun.. Mekanı cennet olsun İsmail öğretmenimin.. Amansız hastalıkla mücadele eden tüm hastalara Allah'tan acil şifalar dilerim..

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
25 Kas 2012 06:02:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)
Tebrikler öğretmenim. Nice başarılı yıllara.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 06:52:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)
Tebrikler öğretmenim

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
25 Kas 2012 08:21:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)

Tebrik ederim öğretmenim.
İnşallah hayal etiğiniz gibi bir meslek hayatınız olur.

Çevrimdışı simsekhanife67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.606
  • 15.114
  • 1. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 09:07:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)
Mesajınız beni çoook uzun  bir zamana döndürdü,aynı duyguları yaşadım.Nice mutlu,huzurlu yıllara inşaallah,tebrik ederim öğretmenim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK