Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
25 Kas 2012 09:50:07
ilk öğretmenler gününüz kutlu olsun.meslekte nice yıllar nasip eder inşallah rabbim...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 14:38:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)
tebrik ederim öğretmenim,nice başarılı yıllar geçirirsiniz inşallah  :)

ömer25 öğretmenim,buradan hepimiz kutlarız merak etmeyin gününüzü,köy öğretmenliği çok farklıdır,fedakarlıklarınızın değeri bir gün anlaşılır inşallah öğretmenim
 
arıpınar öğretmenim,üzülmeyin,yarın belli olmaz,sürpriz yaparlar belki :)

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 15:38:50
Tebrik ederim özlem8728 öğretmenim.Nice başarılı yıllara.

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 15:49:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ilk öğretmenler gününüz kutlu olsun.meslekte nice yıllar nasip eder inşallah rabbim...
Teşekkür ederim öğretmenim. Aslında gecikmiş bir törendi.:)

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 15:55:07
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Eksik olmayın hepiniz. :)

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 16:14:00
25 Kasım Kadına yönelik şiddetle mücadele gününde, kadınlara yapılan fiziksel ve psikolojik şiddeti kınıyor ve kadına yapılan bu şiddetin yok olmasını diliyorum.

Çevrimiçi arıpınar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 5.510
  • 11.618
  • 4. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 16:23:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
25 Kasım Kadına yönelik şiddetle mücadele gününde, kadınlara yapılan fiziksel ve psikolojik şiddeti kınıyor ve kadına yapılan bu şiddetin yok olmasını diliyorum.
Evet çok hassas bir konu ve önleminin acilen alınması gerekiyor ama nasıl ???

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
25 Kas 2012 16:36:20
Bu yıl içinde  ayrılık sonrası kadına şiddete yönelik o kadar çok olay oldu ki; hepsi de aynı bakış açılı insanların eylemleriydi.  Toplumdaki bu psikolojik algı üzerine acilen bir şeyler yapılmalı!

Devlet üzerine düşeni hakkıyla yapmalı.

Televizyonlar da dikkatli olmalı.  Şiddete maruz kalanların kimlikleri ayan beyan verilmemeli. Onların geleceklerini tehlikeye sokuyorlar.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
25 Kas 2012 16:39:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu günün benim için ayrı bir önemi vardı. Yemin törenim vardı çünkü.:) O metni söylerken hissettiklerim anlatılamaz hakkaten. Harika duygulardı, hem heyecan hem gurur verici... :)
Tebrik ederim öğretmenim..
Biz yemin edemedik, sözleşmeli idik bir zamanlar.. Sağlık olsun.. :)

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
25 Kas 2012 16:43:31
Az önce kötü bir haber aldım. Kaldığım köyde 7-8 yaşlarında bir çocuk-öğrencim değil- trafik kazası geçirmiş.

Böyle bir olayın olacağı belliydi. Köy anayol üzerinde, gelen geçen arabalar buranın bir yerleşim yeri olduğunu unutuyorlar, çok hızlı geçiyorlar. Her gün öğrencilerime dikkat edin deyip duruyorum. :(

Umarım çocuk iyileşir...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:05:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce kötü bir haber aldım. Kaldığım köyde 7-8 yaşlarında bir çocuk-öğrencim değil- trafik kazası geçirmiş.

Böyle bir olayın olacağı belliydi. Köy anayol üzerinde, gelen geçen arabalar buranın bir yerleşim yeri olduğunu unutuyorlar, çok hızlı geçiyorlar. Her gün öğrencilerime dikkat edin deyip duruyorum. :(

Umarım çocuk iyileşir...
Çok geçmiş olsun öğretmenim, umarım ucuz atlatır, çabucak iyileşir öğrenciniz..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:06:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce kötü bir haber aldım. Kaldığım köyde 7-8 yaşlarında bir çocuk-öğrencim değil- trafik kazası geçirmiş.

Böyle bir olayın olacağı belliydi. Köy anayol üzerinde, gelen geçen arabalar buranın bir yerleşim yeri olduğunu unutuyorlar, çok hızlı geçiyorlar. Her gün öğrencilerime dikkat edin deyip duruyorum. :(

Umarım çocuk iyileşir...
Çok geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:07:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
25 Kasım Kadına yönelik şiddetle mücadele gününde, kadınlara yapılan fiziksel ve psikolojik şiddeti kınıyor ve kadına yapılan bu şiddetin yok olmasını diliyorum.
İnsanların kafa yapısı değişmeyip, kadını 2.sınıf insan görmeyi bırakmadıktan sonra kadına şiddet sürecektir.. Umarım kadınların itibarı yeri ve değeri toplumca anlaşılır.. Bu da doğru eğitimden geçer..

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
25 Kas 2012 17:10:56
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
25 Kas 2012 17:12:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
   Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..

Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim.Siz başarırsınız.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK