Bu sayfa sevinç ve üzüntülerin paylaşıldığı bir sayfa ama ben kaygımı paylaşmak istiyorum sizinle..
Bir sitede oturuyorum ve haftaya yönetim kurulu toplantısı var.. Apartman yöneticiliğine dolayısı ile yönetim kuruluna aday oldum.. Saat 19.00da seçim var.. Yöneticilik yapan arkadaşlar varsa seçim konusunda tavsiyeleri neler olur acaba, bilmek isterim..
Bizde 9 bloktan oluşan büyük bir sitedeyiz.
Yönetimde değilim ama hergün birlikteyiz.Üstelik yönetcimiz üçretsiz çalışıyor.800TL Yıllık ısınırken bir sürü dedikodu var...
Seçilmekten ziyade yapılacak işlere bilip öğrenmeden itiraz etmek...Zorr.Girince daha iyi anlayacaksin.