günayyydııınn.
sizler gibi okulda değilim ..doktora görünmek üzere ankaradayım .şimdilik sorun yok .Allah herkese acil şifalar versin...
Geçmiş olsun öğretmenim.Bende doktorumun pnömoni teşhisi nedeniyle evdeyim.
Rabbim tüm hastalara şifa versin inşallah