Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
27 Kas 2012 19:47:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın sabah avukatım aracılığıyla idare mahkemesine başöğretmenlik talebim doğrultusunda dava açıyorum. İyi dileklerinizi eksik etmeyin olur mu?
Rabbim hakkınızda hayırlısını nasip etsin öğretmenim..İnşallah sonuç istediğiniz gibi olur...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
27 Kas 2012 19:49:54
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 19:52:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.


Ne yazık ki aynı şehirde değiliz öğretmenim :( Sendikalardan, askerlik şubelerinden yardım alabilirsiniz. Acil şifalar dilerim kızınıza.

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 19:52:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.


Allah acil şifalar versin hocam. İnşallah şartları tutan ve duyarlı olan, yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkar buradan. Bu acil duyurunuzu yeni bir konu başlığı ile açıp güncel tutalım hocam. Bu sayede daha çok kişiye ulaşabilir. İster siz açın, ister ben açayım hocam.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
27 Kas 2012 19:52:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

[/quote


rabbim acil şifalar versin.inşallah kan bulunmuştur.

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
27 Kas 2012 19:53:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.

Rabbim yardımcınız olsun öğretmenim..Aynı şehirde değiliz malesef..Ama Allah büyük..İnşallah kısa sürede bulursunuz kanı..Allah şifa versin kızınıza..

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 19:59:38
Tayper 35 öğretmenim tebrikler.

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
27 Kas 2012 20:00:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar lösemi hastası kızım için çok acil Brh+ kana ihtiyacımız var kayseri de olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim bu arada verilecek kan hemoglobin yada trombosit değil granülosit duyarlılığınız için şimdiden teşekkürler.


Allah acil şifalar versin.en kısa zamanda gerekli kan bulunur inşallah...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
27 Kas 2012 20:02:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah acil şifalar versin hocam. İnşallah şartları tutan ve duyarlı olan, yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkar buradan. Bu acil duyurunuzu yeni bir konu başlığı ile açıp güncel tutalım hocam. Bu sayede daha çok kişiye ulaşabilir. İster siz açın, ister ben açayım hocam.
açarsanız sevinirim hocam teşekkürler

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:03:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
açarsanız sevinirim hocam teşekkürler


Açtım hocam, güncel tutalım. Ben diğer bir forum sitesinde de konu açayım. Belki oradan da yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkar.

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:05:28
eğer tutsaydı dakkika beklemez gelirdim öğretmenim :(
inşallah hemen bulunur rabbim şifa versin

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
27 Kas 2012 20:06:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Açtım hocam, güncel tutalım. Ben diğer bir forum sitesinde de konu açayım. Belki oradan da yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkar.
çok teşekkür ederim hocam hastanede olmak zaten zor bir de böyle kan aramak daha da zor

Çevrimdışı suleyman45

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 16.837
  • 27.831
  • 1. Sınıf Öğretmeni
27 Kas 2012 20:07:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok teşekkür ederim hocam hastanede olmak zaten zor bir de böyle kan aramak daha da zor


Dularımız sizinle hocam. Şu anda elimizden gelen en iyisi bu bizler için. Ne kan grubum tutuyor ne de Kayseri'deyim...

Diğer dediğim sitede de konu açtım hocam. Oradan birşey çıkarsa buradan size ulaşırım.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
27 Kas 2012 20:08:14
sevgimertomal öğretmenim Allah işlerinize kolaylıklar versin inşallah kısa zamanda  aradığınız kan bulunur keşke aynı şehirde olsaydık . ama manen ve dualarımızla yanınızdayız...

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
27 Kas 2012 20:12:05
dün sabah sol gözüm balon gibiydi akşama doğru biraz şişlik indi bu gün göz doktoruna gittim bir şeye ciddi alerjim varmış ama test sonucu belli olacak Allah beterinden korusun tüm hastalara acil şifalar dilerim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK