İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım.

Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...