Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı hakanak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 55
  • 402
  • 55
  • 402
30 Kas 2012 11:13:54
Arkadaşlar, bir resim yarışması için aşağıdaki linki tıklayıp yeğenime oy kullanabilir misiniz?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı gseren

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 127
  • 828
  • 127
  • 828
30 Kas 2012 11:32:30
Sağlık en büyük zenginlik...

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 12:32:26
Bir iki aydır araç kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Bir arkadaş çalıştırıyordu sağolsun.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 12:34:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki aydır araba kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.
Gözünüz aydın.. Arabayla, ehliyeti de aldınız mı tamamdır :)

Çevrimdışı hizaNurs

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 373
  • 434
  • 373
  • 434
30 Kas 2012 12:36:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki aydır araç kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Bir arkadaş çalıştırıyordu sağolsun.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.

en zor kısmını aşmışınız belki de... öğrenmek de genelde zorlanıyor herkes.. darısı araba + ehliyetnizi almaya inşAllah..

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 12:37:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gözünüz aydın.. Arabayla, ehliyeti de aldınız mı tamamdır :)
[/quote
Alıntı yapılan: senizkarasah [/quote
Geç kaldık ama araç ihtiyaç.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 12:46:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geç kaldık ama araç ihtiyaç.
Hiç bir zaman geç değildir öğretmenim.. Hedef koyduktan sonra insan eninde sonunda başarır, yeter ki sağlık olsun :)

Çevrimdışı TAYLANSALİH

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
  • 1.336
  • 3.247
  • Beden Eğitimi Öğrt.
30 Kas 2012 13:10:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki aydır araç kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Bir arkadaş çalıştırıyordu sağolsun.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.
öğretmenim, hayırlı olsun. hiçbir zaman geç gözüyle bakmayın.nerden başlarsan en erkeni odur.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 15:24:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki aydır araç kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Bir arkadaş çalıştırıyordu sağolsun.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.
öğretmenim, hayırlı olsun

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
30 Kas 2012 15:35:22
Arkadaşlar benim ehliyetim var ama direksiyona hiç geçmedim. Açıkçası korkuyorum öğrenemem diye. Geçenlerde eşime öğret dedim pek yanaşmadı. Ben de başkasından öğrenirim dedim. Köyde kimden öğreneceksem.
Sizce bir bayan ne kadar sürede iyi derecede araç kullanmayı öğrenebil
ir?

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 15:38:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir iki aydır araç kullanmayı öğrenme çalışmaları yapıyordum.Bir arkadaş çalıştırıyordu sağolsun.Artık ilerledim.Sıra ehliyet ve arabaya geldi hayırlısıyla.

Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim. Alip güle güle kullanmak nasip olur inşallah...

Çevrimdışı özlem8728

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 87
  • 443
  • 2. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 17:46:16
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2012 17:48:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...
sizi tebrik ederim öğretmenim.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.840
  • 30.334
  • 237.840
30 Kas 2012 17:49:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...

Tebrik ederim öğretmenim.İnşallah nice başarılara.Paylaşırsanız memnun oluruz.

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
30 Kas 2012 17:54:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçemiz çapında, öğretmenler arasında "Canım Öğretmenim" konulu bir mektup yarışması düzenlenmişti 24 Kasım için. Ben de katıldım tabi. Ve bugün sonuçlar açıklandı. 1. olmuşum, inanamadım. :) Çok mutlu oldum hakkaten, bugünkü törende keşke öğretmenim de olabilseydi...

tebrik ederim öğretmenim.başarılarınızın katlanarak devam etmesi dileğiyle...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK