Sakarya'da düzenlenen öğretmenler günü etkinliği çerçevesinde okul voleybol takımımızla ilk tur maçını bugün kazandık.Son 16 dayız.Haftaya çeyrek finale çıkmak için mücadele edeceğiz.Takımda üç bayan oynatan tek takımız.Okul çıkışı çalışıp durduk.Çok mutluyuz.
Eğitimhanecek yanınızdayız öğretmenim, başarınızın devamını dilerim, eski bir voleybolcu olarak bayan arkadaşları da ayrıca kutlarım, çok sevindirici bir haber
