daha önce paylaştım ama arada bir yenilemek gerekiyor; anlayışınıza teşekkürler...Arkadaşlar; ulusal düzeyde yapılan küçük prens resim yarışmasına katılan oğluma destekleriinizi bekliyorum, şimdilik genel halk oylamasında 2. sıradayız. tek yapmanız gereken aşağıdaki linke tıklamak 1 oy vermek, son oylama 6 aralık, unutmayalım, destek olalım... [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
boynum sabahtan beri ağrıyordu.artık hiç oynatamıyorum başımı...canım çok yanıyor...(bir gün iyi birşeyler yazmak istiyorum şu başlığın altına)
Macaristan ve dünya futbolunun unutulmaz ismi Ferenc Puskas’ın adıyla, 2009 yılından bu yana dağıtılan FIFA Puskas Ödülü (Yılın golü) için yarışacak son 3 isim belirlendi. 10 kişilik aday liste 3’e düşerken; Fenerbahçemizin Slovak oyuncusu Miroslav Stoch, son 3’e kalmayı başardı. Miroslav Stoch, 3 Mart’ta Gençlerbirliği’ne karşı, ceza yayının dışından köşe vuruşundan yapılan ortaya gelişine attığı vole golüyle "Puskas Ödülü" için yarışacak.Büyük ödül için yarışacak diğer iki isim ise Atletico Madrid’den Radamel Falcao ile Santos’ta forma giyen Neymar olacak. FIFA Puskas Ödülü 7 Ocak 2013’te sahibini bulacak. Arkadaşlar Fenerbahçeli Miroslav STOCH oylarınızı bekliyor.Takım ayrımı gözetmeden oyunuzu kullanırsanız sevinirim. İngilizcem yok ama galiba vote yazan yere tıklayacaksınız. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de oyumu kullandım.Hazır yeri gelmişken ben de bir sevincimi paylaşayım.Bu öğretmenler gününde aldığım çok güzel bir hediye vardı.Gökhan Gönül 'ün öğretmenler gününüz kutlu olsun ............. Öğretmenimiz sevgilerle yazdığı tüm futbolcular imzalı fenerbahçe beyaz forması çok çok mutlu oldum