Annemleri Hac dönüşü karşılamaya gittim Eskişehir'e. Onları gördüğüme çok mutlu oldum.
Ama oğlumu 1 aylığına oraya bıraktım. KEndi küçük ama yokluğu koca bir boşluk bıraktı evimizde.
Gözünüz aydın olsun öğretmenim,Rabbim ibadetlerini kabul eylesin.Yavrunuza da tez zamanda kavuşursunuz inşallah...
Hasta/hastası olan arkadaşlara da acil şifalar diliyorum...