mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim 
Hala günümüzde böyle çocuğunun taa evine dağıtana kadar karışan var, pes diyorum.. Umarım eşiniz yuvasının kıymetini en yakın zamanda anlar, siz de koyvermeyin kendinizi sıkı sarılın eşinize öğretmenim.. Umarım iyi haberlerinizi en yakın zamanda alırız..
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim 
Geçmiş olsun öğretmenim..