Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
04 Ara 2012 22:22:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
Allah yardımcınız olsun öğretmenim.İnşallah her şey yoluna girer.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 22:22:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Minik prensim hasta oldu uyuyor simdi..normalde cokcokcok hareketli bir cocuktur..ama simdi boynu bukuk bir cicek gibi kolunu oynatacak hali yok...
Yakinlari hasta olan herkese gecmis olsun...
çok geçmiş olsun öğretmenim

nofearocean öğretmenim,inşallah hakkınızda hayırlısı olur

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
04 Ara 2012 22:29:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Her insanın sorunları vardır mutlaka ama kader diye her işi Allah'a bırakmak Allah her şeyi bilir demek ne kadar gerçekçi herkesin bunu düşünmesi lazım.
Eminim, herkes bunu düşünüyordur öğretmenim..
Öyle çaresiz anlar var ki; acizliğimizi ortaya koyan; işte insanlar bir ışık bir umut bir dua arıyorlar. Sonrasında yapması gerekenleri kişi elbette ki  yapacaktır.

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
04 Ara 2012 22:37:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
en kısa zamanda mutlu günlere kavuşmanız dileğiyle...

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
04 Ara 2012 22:40:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eminim, herkes bunu düşünüyordur öğretmenim..
Öyle çaresiz anlar var ki; acizliğimizi ortaya koyan; işte insanlar bir ışık bir umut bir dua arıyorlar. Sonrasında yapması gerekenleri kişi elbette ki  yapacaktır.

O konuda haklısın hocam ama biraz fazla kaderci bir toplumuz sanki.

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
04 Ara 2012 22:43:07
Oglum icin gecmis olsun diyen herkese cok tesekkurler...biraz daha iyi simdi kosturmaca oynadik hatta gerci hemen yoruldu ama olsun..
Nofearocean ogretmenim hakkinizda hayirlisi olsun...sizi kiranlar sizi kirdiklariayni  yerden kirilacaktir( cok kelime  tekrari var ama olsun)

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
04 Ara 2012 22:50:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
Hayırlısı öğretmenim umarım yuvanız kurtulur ve mutlu olursunuz...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
04 Ara 2012 22:51:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Minik prensim hasta oldu uyuyor simdi..normalde cokcokcok hareketli bir cocuktur..ama simdi boynu bukuk bir cicek gibi kolunu oynatacak hali yok...
Yakinlari hasta olan herkese gecmis olsun...
Çok geçmiş olsun öğretmenim, Allah acil şifakar versin yavrunuza...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
04 Ara 2012 22:53:56
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
04 Ara 2012 23:00:22
Gecmis olsun heroh ogretmenim...acil sifalar diliyorum size ve hasta olan herkese

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
04 Ara 2012 23:12:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


umarım en kısa sürede bir çözüm bulunur ve aileniz tekrar huzuruna kavuşur öğretmenim.Rabbim sabırlar versin.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:13:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(

Geçmiş olsun öğretmenim. Cenabı hak şifa versin.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
04 Ara 2012 23:13:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(

geçmiş olsun öğretmenim.rabbim şifa versin.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:14:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:23:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Hala günümüzde böyle çocuğunun taa evine dağıtana kadar karışan var, pes diyorum..  Umarım eşiniz yuvasının kıymetini en yakın zamanda anlar, siz de koyvermeyin kendinizi sıkı sarılın eşinize öğretmenim.. Umarım iyi haberlerinizi en yakın zamanda alırız..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun öğretmenim..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK