teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
Gerçekten çok üzüldüm, gözlerim doldu. Çok kötü bir durum, bir an kendimi koydun yerinize. Hem hamile iken daha bir hassas oluyor insan, daha bir ilgi istiyor. İnşallah en kısa zamanda sorunlarınız çözülür. En yakın akrabamın başına gelmiş kadar üzüldüm. Allah yardımcınız olsun inşallah, dualarımız sizinle..
