Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
06 Ara 2012 10:54:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Öğretmenim ne olur kötü  düşünmeyin.Ezgi Dilşad inşallah sağlığına kavuşur.Dualarımız sizinle.Yavrunuz nice kışlar ,yazlar görür inşallah.

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.841
  • 30.334
  • 237.841
06 Ara 2012 10:57:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi


Rabbim acil şifalar versin.Ümidinizi kesmeyin.İnşallah iyileşip sizinle okula da gidecek.Öyle düşünün.Dualarımız sizinle.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
06 Ara 2012 11:00:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...inanın desteğe ihtiyacım var...benim babam yok eşimin ailesi geçen gün babasızlığımı o kadar kötü hissettirdi ki bana anlatamam, babası bana el kaldırdı ,salak dedi,hakaret etti,carparım dedi ama kimse ona bise demedi eşim bile asıl bu beni çok üzdü ...hiç iyi değilim kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor...kendimi toparlamam lazım biliyorum...benden başka üzülen yok,onlar gününü gün ediyor ,geziyorlar,eşim de arkadaşlarıyla çıkıyor akşamları ben bir başıma kalıyorum...Allah herkesin kalbine göre versin Allah yardımcım olsun...

Öğretmenim kendi kıymetinizi bilin lütfen.Elinizden gelen fedakarlığı eminim ki yapıyorsunuzdur.İleride keşke demeyeceğiniz herşeyi yapın.Ama sağlam durun .
Bazen ne yaparsanız yapın su akıp yolunu buluyor.Rabbim onlara vicdan versin.Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun..

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
06 Ara 2012 11:05:39
sevgi mert hocam-tekrar geçmiş olsun-daha önce dediğim gibi arkadaşımızın kızı(arkadaşım öğretmen)iki kez yakalandı-3 yıldır gayet iyi-ümidinizi kaybetmeyin-bakın burada o kadar duyarlı insanlar var ki-bütün dualar kızınız için

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
06 Ara 2012 11:08:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Allah acil şifalar versin öğretmenim.İnşallah kızınız en kısa zamanda sağlığına kavuşur.Dualarımız sizinle.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
06 Ara 2012 11:09:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Umudunuzu kaybetmeyiniz. Rabbimizin izniyle yavrunuz en kısa zamanda sağlığına kavuşur inşallah.
Dualarımız sizlerle...

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 11:24:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Umudunuz yitirmeyin öğretmenim, annesinin güçlü olduğunu gülümsediğini gören çocuğunuz sizden güç alacaktır, lütfen herşeye rağmen çocuğunuzun iyi olacağı sinyalini hareket ve tavırlarınızla çocuğunuza hissettirin.. Dualarımız sizinle, Allah'tan acil şifalar diliyorum..

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
06 Ara 2012 11:34:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Öğretmenimm,umudunuzu asla yitirmeyin acil şifalar diliyorum yavrunuzla birlikte uzun sağlıklı bir ömrünüz olsun canı gönülden diliyorum bunu.

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
06 Ara 2012 11:38:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
:((
Allah büyüktür

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
06 Ara 2012 11:42:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Rabbim, güzel evladınıza sağlık verir inşallah. Sizin için çok zor bir durum tabi; ama ümidinizi kaybetmeyin.Sabrınızı yetirmeyin.Sizi çok iyi anlıyorum bir anne olarak.Benim oğlum 26 haftalıkken doğdu.740 gr doğdu,620 grama kadar düştü.6 ay hastanede yattı.Çok şükür geçti gitti o günler.Sizin de geçer gider inşallah.Dualarımız sizinle.

Çevrimdışı ee283

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 361
  • 416
  • 361
  • 416
06 Ara 2012 14:56:12
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur

Çevrimdışı çiğdemehmet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.593
  • 6.325
  • Birleştirilmiş Sınıf
06 Ara 2012 14:57:40
İnsan burayı okuyunca haline bin kez şükrediyor. Allahım zor durumdaki kullarına sen yardım et. Senden başka gidecek yerimiz, çalacak kapımız yok. senden başkasına el açtırma ya Rabbim....

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 14:58:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur

Öğretmenim imtihan dünyası... Şu kapalı kapılar arkasında kim bilir ne dertler var... Cenabı hak sıkıntılarınızı gidersin. Sabır kuvvetine dayanın. Hasbünallahi venimel vekil deyin.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 15:04:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur
Allah sıkıntılarınızdan kurtarsın

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 15:06:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Öğretmenim,umudunuzu asla yitirmeyin acil şifalar diliyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK