arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin.. sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur
dua eden arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istedim bu gün güzel haberler aldım kızımın kemik iliği çalışmaya başladı cmv enfeksiyonu geçti ciğerleri daha iyi darısı ilik nakline allahım sana şükürler olsun