Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sude_naz20

  • Uzman Üye
  • *****
  • 611
  • 1.302
  • 611
  • 1.302
06 Ara 2012 15:20:53
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
  sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur :)

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 15:26:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
 
umarım gönlünüze göre olur.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 15:26:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
  sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur :)

Hakkınızda hayırlısı olsun öğretmenim...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 15:29:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
  sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur :)
Hakkınızda hayırlısı olsun

Çevrimdışı serap özkan54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.208
  • 1.747
  • 1.208
  • 1.747
06 Ara 2012 15:32:04
Rabbim acil şifalar versin öğretmenim. 'Ya Muhyi'' yi sürekli okumaya çalışın lütfen.dualarımızdasınız..
  Aile içinde huzursuzluk yaşayan arkadaşlarım..Elbet aydınlık günler gelecektir..Sabır...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
06 Ara 2012 16:22:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
  sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur :)

Hakkınızda hayırlısı olsun

Çevrimdışı dinise

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 540
  • 2.743
  • 540
  • 2.743
06 Ara 2012 16:44:39
okulda bi hoca var.her şeyin en iyisini kendinin bildiğini düşünüyor.sınıf öğretmeni.5.sınıfların geçen yılki öğretmeniymiş.hala kendini onların öğretmeni sanıyor.denemelerde diğer öğretmenlere fırsat bırakmadan soruları  kendi cevaplıyor herkesi yok sayıyor.sivri dilli.kırarım incitirim yok ağzına gelen gelmeyeni sıralıyor. nefret ediyorum ondan.bi de kim yoksa o an yanında hemen dalga geçmeler dedikodular başlıyor.hoş bi tabir değil ama şer mi şer.offf dua edin bana bulaşmasın arkadaşlar,canımı çok sıkıyorrr.

Allahım güzel Allahım tüm hastalara özellikle hasta miniklere şifa versin.Tayini çıkacak olanlara hayılı okullar ve iyi çalışma arkadaşları nasip etsin.Herkesi iyilerden etsin.Kimseyi yoksullukla sınamasın.bugun bi öğrencim dersaneyi bırakacağını söyledi.maddi sebepler...destek olmak istedim ama...huzuru olmayan ailelere huzur nasip etsin.AMİN

Çevrimdışı halil_41

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.899
  • 6.261
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.899
  • 6.261
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 17:13:03
sevgi mert omal öğretmenim şifa diliyorum kızınıza..Siz olumlu düşünün ki güzel olsun inşallah..
Dualarımızda olacak kızınız..Umarım güzel haberlerinizi duyacağız..

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
06 Ara 2012 17:56:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
ümidinizi kaybetmeyiniz,öğretmenim.allah yardımcınız olsun dualarım küçük yavrunuzla

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
06 Ara 2012 18:36:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur
allah sabır versin öğretmenim bu dünya da ölümden başka herşeyin çaresi vaar çocuğunuz için dayanın onun sağlığına şükredin

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
06 Ara 2012 18:40:48
dua eden arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istedim bu gün güzel haberler aldım kızımın kemik iliği çalışmaya başladı cmv enfeksiyonu geçti ciğerleri daha iyi darısı ilik nakline allahım sana şükürler olsun

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
06 Ara 2012 18:41:52
Allah yardımcınız olsun öğretmenim.Karamsar olmayın.İnşallah kızınız sağlığına kavuşur.Rabbim bol bol şifa versin. :(
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Çevrimdışı tepecik09

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
  • 2.502
  • 5.930
  • Teknoloji ve Tasarım
06 Ara 2012 18:44:50
Allah yardımcınız olsun.Karanlığı gösteren Rabbim aydınlığı da gösterir.Bu sizin sınavınız,ahireti düşünün.Kafanızdaki yanlış düşündecen bir an önce kurtulun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
slm arkadaşlar o kadar zor durumdayım anlatamam.hayatta olmaktan yaşamaktan nefret ettim bir oğlum var inanın onun için dayanıyorum. eşimden ayrılıla 1 yıl oldu ama dertler bitmiyor.dayanamıyorum inanın. anlatamıyorum burda ama bu dert beni yaşatmıyacak gibi geliyo. dualarınız eksik etmeyin ne olur

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
06 Ara 2012 19:26:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dua eden arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istedim bu gün güzel haberler aldım kızımın kemik iliği çalışmaya başladı cmv enfeksiyonu geçti ciğerleri daha iyi darısı ilik nakline allahım sana şükürler olsun

Rabbimiz büyük öğretmenim. O'nun izniyle koşup oynayacağı günleride en kısa zamanda göreceksiniz inşallah.

Çevrimdışı seelda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 19:50:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dua eden arkadaşlara tekrar teşekkür etmek istedim bu gün güzel haberler aldım kızımın kemik iliği çalışmaya başladı cmv enfeksiyonu geçti ciğerleri daha iyi darısı ilik nakline allahım sana şükürler olsun
kızınızın iyi haberleini bekliyoruz hocam.. Allah cümle dardakilerin yardımcısı olsun..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK