Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 07:37:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Allah hakkınızda hayırlı olanı versin öğretmenim.Allah size yardım etsin

Çevrimdışı ,omar,

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 63
  • 197
  • 63
  • 197
05 Ara 2012 08:24:55
Bütün hastalara acil şifalar diliyorum.Zorda darda kalanlara ALLAH 'ım yardım etsin

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 08:53:53
Tüm rahatsız olanlara acil şifalar dilerim.Allahım kimseye dermansız dert vermesin.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
05 Ara 2012 09:09:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Ümitsizliğe kapılmayın hocam, bunlar konuşarak halledilecek konular...
Karı-koca arasında -böylesi durumlarda- biri yukarılarda gezinirken diğeri biraz aşağıda kalacak.İkiside aynı konumda bulunursa bu olaylar bitmez.Ailemizin elbette hayatımızda çok önemli bir yeri var ama önceliğin kendi ailemiz olduğunu düşünüyorum.
Allah hakkınızda hayırlısını versin.Saygılar, selamlar hocam.

Heroh Hocam Rabbim iyiliğinizi versin.Allah sizlere şifa versin.

Çevrimdışı kedicik26

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 496
  • 3.361
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 09:15:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


allah yardımcınız olsun eşinize akıl fikir versin ki biran önce doğru yolu görüp ailesinin kıymetini anlayıp toparlansın inşallah

Çevrimdışı s.kahya

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
  • 8.773
  • 33.618
  • Müdür Yardımcısı
05 Ara 2012 12:34:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Öğretmenim hakkınızda hayırlısı olsun..Çok zor bir durum..

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
05 Ara 2012 12:50:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Öğretmenim  hakkınızda hayırlısı olsun

Çevrimdışı 107325

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.868
  • 4.406
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 12:53:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

zor bir süreç öğretmenim.Umarım hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.Bazen kötüymüş gibi görünen olayların altından ne güzel hayırlar çıkıyor.İnşaallah sizin içinde öyle olur.çocuklarınız için sağlam olun.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 13:17:28
nofearocean öğretmenim inşallah kısa zamanda her şey yoluna girerde rahatlarsınız.

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 14:31:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Umarım düzelir.
Allah hayırlısını versin.

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
05 Ara 2012 14:44:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

bazen sabır içinde beklemek ,herşeyi zamana bırakmak gerekir,allah hayırlısını versin hocam

Çevrimdışı çomranlılı

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 327
  • 942
  • 327
  • 942
05 Ara 2012 14:46:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
05 Ara 2012 15:28:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


rabbim yar ve yardımcınız olsun....

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
05 Ara 2012 15:29:00
Heroh öğretmenim geçmiş olsun.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 15:48:52
nofearocean öğretmenim, hakkınızda hayırlısı olsun. ama malesef birçok erkek ailesi ile eşi arasındaki dengeyi kuramıyor. eşinin bazı konularda haklı olduğunu ya çok uzun zaman sonra anlıyor ya da hiç anlamak istemiyor...
siz mutlaka yuvanızın dağılmaması için elinizden geleni fazlasıyla yapmışsınızdır. gerisi eşinize kalmış...
sizi hakeden biriyse mutlaka doğruyu görecektir... umarım ...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK