mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim 
Ümitsizliğe kapılmayın hocam, bunlar konuşarak halledilecek konular...
Karı-koca arasında -böylesi durumlarda- biri yukarılarda gezinirken diğeri biraz aşağıda kalacak.İkiside aynı konumda bulunursa bu olaylar bitmez.Ailemizin elbette hayatımızda çok önemli bir yeri var ama önceliğin kendi ailemiz olduğunu düşünüyorum.
Allah hakkınızda hayırlısını versin.Saygılar, selamlar hocam.
Heroh Hocam Rabbim iyiliğinizi versin.Allah sizlere şifa versin.