Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı ayteking

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.028
  • 20.926
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.028
  • 20.926
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:18:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim öğretmenim daha iyi akciğer enfeksiyonu geçiriyor göğsünden su boşaltıldı. kan takviyesine devam. inşaallah daha iyi olacak
Allah acil şifalar versin öğretmenim. aklıma geldikçe dua ediyorum yavrunuza...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
06 Ara 2012 08:24:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...inanın desteğe ihtiyacım var...benim babam yok eşimin ailesi geçen gün babasızlığımı o kadar kötü hissettirdi ki bana anlatamam, babası bana el kaldırdı ,salak dedi,hakaret etti,carparım dedi ama kimse ona bise demedi eşim bile asıl bu beni çok üzdü ...hiç iyi değilim kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor...kendimi toparlamam lazım biliyorum...benden başka üzülen yok,onlar gününü gün ediyor ,geziyorlar,eşim de arkadaşlarıyla çıkıyor akşamları ben bir başıma kalıyorum...Allah herkesin kalbine göre versin Allah yardımcım olsun...
allah yardımcınız olsun öğretmenim.sabrınızı artırsın. zor bir durum.rabbim bebeğinizi size bağışlasın.inşaallah herşey düzelir yuvanız kurtulur. her insan hata yapar eşiniz de bir gün hatasını anlar.kıymetinizi bilir inşaallah. bir gün buradan iyi mesajlarınızı alırız inşaallah.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:48:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim öğretmenim daha iyi akciğer enfeksiyonu geçiriyor göğsünden su boşaltıldı. kan takviyesine devam. inşaallah daha iyi olacak

Dualarımız sizinle ve kızınızla öğretmenim.Bir gün buradan iyi haberlerinizi de alacağız inşallah.

Çevrimdışı sulem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.732
  • 3.307
  • 2.732
  • 3.307
06 Ara 2012 08:50:25
sevgi mert oral hocam Allah acil şifalar versin ve kızınız koşup oynamaya başlasın inşallah.nofearocean hocam peygamberimizin bir sözü var tam hatırlamıyorum ama ümmetimin nefsine çok ağı gelen şey onun için hayırlı olabilir.inşallah sizin ve evlatlarınız için en hayırlısı neyse o olsun yakında aydınlığa kavuşacaksınız ben buna inanıyorum.

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:50:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim öğretmenim daha iyi akciğer enfeksiyonu geçiriyor göğsünden su boşaltıldı. kan takviyesine devam. inşaallah daha iyi olacak
Allah acil şifalar versin

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:50:48
nofearocean öğretmenim nişallah gelecek mesajın iyiliklerle dolu olur.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:52:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...inanın desteğe ihtiyacım var...benim babam yok eşimin ailesi geçen gün babasızlığımı o kadar kötü hissettirdi ki bana anlatamam, babası bana el kaldırdı ,salak dedi,hakaret etti,carparım dedi ama kimse ona bise demedi eşim bile asıl bu beni çok üzdü ...hiç iyi değilim kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor...kendimi toparlamam lazım biliyorum...benden başka üzülen yok,onlar gününü gün ediyor ,geziyorlar,eşim de arkadaşlarıyla çıkıyor akşamları ben bir başıma kalıyorum...Allah herkesin kalbine göre versin Allah yardımcım olsun...

Öğretmenim yazdıklarınız üzücü.Ancak birde şöyle düşünün:Mesleğiniz var,sağlığınız yerinde.Daha ne?Kimseye boyun eğmek zorunda değilsiniz ki.Unutmayın dünyada sizden başka yok.Siz önemli ve özelsiniz.Karşınızdakiler bunu anlarsa ne ala,anlamazlarsa da kendileri kaybeder.Umarım hakkınızda hayırlı olana gönlünüz razı olur.Allah yardımcınız olsun.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 08:53:16
Kızınıza acil şifalar dilerim sevgi mert öğretmenim.

Çevrimdışı adamın biri

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.187
  • 24.606
  • 5.187
  • 24.606
06 Ara 2012 09:11:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim yazdıklarınız üzücü.Ancak birde şöyle düşünün:Mesleğiniz var,sağlığınız yerinde.Daha ne?Kimseye boyun eğmek zorunda değilsiniz ki.Unutmayın dünyada sizden başka yok.Siz önemli ve özelsiniz.Karşınızdakiler bunu anlarsa ne ala,anlamazlarsa da kendileri kaybeder.Umarım hakkınızda hayırlı olana gönlünüz razı olur.Allah yardımcınız olsun.
Hocamın düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum nofearocean hocam.alanyap Hocam bakınız çok güzel ifade etmiş. Diline düşüncesine sağlık. Kendinizi dik tutun, bazı konularda -saygısızlık edin demiyorum ama- sessiz de kalmayın öğretmenim.
İnşallah hakkınızda hayırlısı olur.Allah ağzınızın tadını bozmasın hocam.
Saygılar.

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
06 Ara 2012 09:15:35
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 09:35:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Öğretmenim yaşadıklarınız gerçekten ağır.Şahsım adına ben bile sizi,kızınız tanımadan göremeden bu kadar etkilendiysem,sizi düşünemiyorum.Her zaman ki duam şudur:Allah kimseyi evladı ile terbiye etmesin.
 Bunun yanı sıra Bırakın yarını ,bir saniye sonrası ne olacağımızı bile bilemiyoruz.Allah büyük.Umudunuzu kaybetmeyin.İnşallah kızınız ayağa kalkacak.Siz de bugünleri kötü bir tecrübe olarak hatırlayacaksınız sadece.İyi düşünelim,iyi olsun.

Çevrimdışı HASAN YİĞİT

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 4.567
  • 15.466
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 09:38:15
Allah'tan umut kesilmez sevgi mert omal öğretmenim.Kimbilir daha göreceği ne günler vardır.Dualarımız sizlerle.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 09:45:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi

Öyle düşünmeyin öğretmenim. Mevladan ümit kesilmez. Dua edin öğretmenim. Cenabı mevlam şifa versin inşallah.

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 09:50:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
dualarım sizinle..umarım sağlığınıza en kısa zamanda kavuşursunuz

Çevrimdışı liff

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 4.251
  • 13.081
  • 3. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2012 10:37:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Öğretmenim okuyunca üzüldüm dua ediyorum şuan kızınız için hatta öğrencilerime söyleyeceğim az sonra onlar da edecek dua..Allahtan ümit hiçbir zaman kesilmez..Minik meleğinizi Rabbim koruyacaktır..Siz metanetli olun..Şifa diliyorum yürekten..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK