kayseriye kar yağıyor her yer bembeyaz oldu kızım karda oynamak istiyor. insana kar bile ağır gelir mi. kimbilir yavrum ezgi dilşad ım bir daha ki kışı görecek mi
Öğretmenim yaşadıklarınız gerçekten ağır.Şahsım adına ben bile sizi,kızınız tanımadan göremeden bu kadar etkilendiysem,sizi düşünemiyorum.Her zaman ki duam şudur:Allah kimseyi evladı ile terbiye etmesin.
Bunun yanı sıra Bırakın yarını ,bir saniye sonrası ne olacağımızı bile bilemiyoruz.Allah büyük.Umudunuzu kaybetmeyin.İnşallah kızınız ayağa kalkacak.Siz de bugünleri kötü bir tecrübe olarak hatırlayacaksınız sadece.İyi düşünelim,iyi olsun.