Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:29:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Allah hakkınızda hayırlı olanı versin öğretmenim.Bence vazgeçmeyin ve mücadele edin.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:30:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Minik prensim hasta oldu uyuyor simdi..normalde cokcokcok hareketli bir cocuktur..ama simdi boynu bukuk bir cicek gibi kolunu oynatacak hali yok...
Yakinlari hasta olan herkese gecmis olsun...

Geçmiş olsun öğretmenim.Allah şifa versin.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:30:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı kızlarımcanları

  • Uzman Üye
  • *****
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 706
  • 1.796
  • 1. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:31:13
allah herkesin yardımcısı olsun

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:31:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(

Dualarımız sizinle öğretmenim.Rabbim hasta olanlara acil şifalar versin inşallah.

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
04 Ara 2012 23:42:22
Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin. İnşallah en kısa zamanda herkes eski sağlığınıza kavuşur.

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
04 Ara 2012 23:44:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Çok üzüldüm hocam. İnşallah her şey hayırlısıyla yoluna girer.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
04 Ara 2012 23:49:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun öğretmenim. Rabbimiz acil şifalar verir inşallah.
Dualarımız sizinle...

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
04 Ara 2012 23:55:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 23:56:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun öğretmenim .Allah acil şifa versin.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 00:27:11
heroh öğretmenim geçmiş olsun...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 00:28:41
ayşar aylar öncesinde "nazar boncuğumuzu beğendiniz mi arkadaşlar" diye bir konu vardı. birkaç mesajı okudum ama anlayamamıştım. belki de 1 sene olmuştur yalan söylemeyeyim. sonrasında arada denk geldim ama bir türlü anlam verememiştim. hani nerde nazar boncuğu neyden bahsediyorlar acaba diye düşünüp duruyordum...

bugün yeni farkettim... sanırım çok çok yaşlanmışım ;D

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 00:45:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Üzüldüm öğretmenim :( ama lütfen unutmayın, her kötülükte bir iyilik vardır. Siz elinizden gelen çabayı gösterdiyseniz ve sonuç alamadıysanız bazı şeyleri zamana bırakmak belki de daha doğru olacaktır. Sizin için en iyisini diliyorum öğretmenim.

Tüm hastalara acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı SALKIMSÖĞÜT38

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 202
  • 1.069
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Ara 2012 07:00:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(
Geçmiş olsun hocam,dualar bütün hastaların şifa bulması için.

Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.841
  • 30.334
  • 237.841
05 Ara 2012 07:10:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hastalar kervanına biz de katıldık durum çok kötü... Dualarınız da bana da yer verirseniz sevirim :(

Rabbim acil şifalar versin.İnşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK