mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim 
Üzüldüm öğretmenim

ama lütfen unutmayın, her kötülükte bir iyilik vardır. Siz elinizden gelen çabayı gösterdiyseniz ve sonuç alamadıysanız bazı şeyleri zamana bırakmak belki de daha doğru olacaktır. Sizin için en iyisini diliyorum öğretmenim.
Tüm hastalara acil şifalar dilerim.