Minik prensim hasta oldu uyuyor simdi..normalde cokcokcok hareketli bir cocuktur..ama simdi boynu bukuk bir cicek gibi kolunu oynatacak hali yok...
Yakinlari hasta olan herkese gecmis olsun...
Geçmiş olsun öğretmenim,çocuklarımızın hastalığı bizleri çok üzüyor onların bu hallerine dayanamıyoruz.hep keşke onların yerine biz hasta olsak diye düşünüyoruz.