Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
04 Ara 2012 20:39:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

inşallah hakkınızda en hayırlısı neyse onu yaşarsınız.rabbim herşeyi görendir...

Çevrimdışı seelda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 20:40:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

hayırlısı olsun öğretmenim.. bazen insanlar gerçeği göremiyorlar.. öfkeyle kalkan zararla oturur.. inşallah güzel bir şekilde sonuçlanır olay.. siz kendinize iyi bakın..

Çevrimdışı nofearocean

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 363
  • 434
  • 363
04 Ara 2012 20:41:16
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.334
  • 237.841
  • 30.334
  • 237.841
04 Ara 2012 20:41:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(



iNŞALLAH HAKKINIZDA HAYIRLISI OLUR.Rabbim yar ve yardımcınız olsun.

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
04 Ara 2012 20:46:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
Öğretmenim her gecenin ardında bir sabah vardır derler ya, sakin olmaya çalışın. Yavrunuza ve size zarar gelmesin. İnşallah her şey düzelecektir. Allah yar ve yardımcınız olsun.. Dualarımız sizlerle..

Çevrimdışı seelda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 119
  • 240
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 20:49:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim arkadaşlar...bir kızım var ,hamileyim , yuvam dagılmak üzere...evde ,okulda ne yapacagımı bilemiyorum, mutsuzum...
Allah yadımcınız olsun öğretmenim.. umarım her şey yoluna girer.. Bir de hamileymişsiniz.. kendinize daha çok dikkat etmeniz gerekiyor.. hamilelikte zaten çok fazla hassaslaşıyoruz.. üstüne de üzüntü gelince sağlıklı düşünemiyorsunuzdur.. inşallah en kısa zamanda her şey gönlünüze göre olur..

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
04 Ara 2012 21:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Allah yardımcınız olsun öğretmenim.Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun.Bu süreci kısa sürede atlatırsınız inşallah. Kendinize dikkat edin.

Hasta olanlara acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.952
  • 65.926
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.952
  • 65.926
  • Özel Eğitim Öğrt.
04 Ara 2012 21:04:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Ne denebilir ki????

Çevrimdışı aselata

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 802
  • 1.889
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 21:06:55
hastası olanlara veya hasta olanlara şifa diliyorum...
sıkıntısı olanların çabucak atlatmasını diliyorum

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
04 Ara 2012 21:26:52
Her insanın sorunları vardır mutlaka ama kader diye her işi Allah'a bırakmak Allah her şeyi bilir demek ne kadar gerçekçi herkesin bunu düşünmesi lazım.

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
04 Ara 2012 21:54:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Allah yar ve yardımcınız olsun öğretmenim.Çok zor bir durum.İnsanlar bazen sahip oldukları değerlerin kıymetini bilemiyorlar.Çok geç olmadan herşeyin hakkınızda hayırlı olmasını dilerim...

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
04 Ara 2012 21:59:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(


Allah yardımcınız olsun öğretmenim. Sakin olun ve mantıklı düşünün... İnanın sizi çok iyi anlıyorum. Dua edin sürekli... Rabbim yardım etsin inş.

Çevrimdışı mavi ada ılgını

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.970
  • 8.709
  • 1.970
  • 8.709
04 Ara 2012 22:14:54
nofearocean öğretmenim Allah hakkınızda hayırlısını nasip etsin

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 22:18:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Allah yardımcınız olsun öğretmenim.Allah gönlünüzdekini hayırlı kılsın .

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
04 Ara 2012 22:21:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mutsuzum...eşim ailesi yüzünden ailesini dağıtıyor...durumu göremeyecek kadar etki altında...Allahım hakkımızda hayırlısını versin...iyi değilim :(

Sizin için en hayırlısı olsun.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK