teşekkür ederim arkadaşlar...inanın desteğe ihtiyacım var...benim babam yok eşimin ailesi geçen gün babasızlığımı o kadar kötü hissettirdi ki bana anlatamam, babası bana el kaldırdı ,salak dedi,hakaret etti,carparım dedi ama kimse ona bise demedi eşim bile asıl bu beni çok üzdü ...hiç iyi değilim kafamı dağıtmaya çalışıyorum olmuyor...kendimi toparlamam lazım biliyorum...benden başka üzülen yok,onlar gününü gün ediyor ,geziyorlar,eşim de arkadaşlarıyla çıkıyor akşamları ben bir başıma kalıyorum...Allah herkesin kalbine göre versin Allah yardımcım olsun...
Öğretmenim ne diyeceğimi bilemiyorum, ama bu satırları okurken içimde derin bir acı hissetim emin olun, sizin adınıza çok üzüldüm, Rabbim inşallah bu imtihandan sizi en kısa sürede kurtarır, Allah büyüktür, Allah hiç bir haksızlığa ve zulm edene müsade etmez!
Rabbim yar ve yardımcınız olsun, öğretmenim.