arkadaşlar norm fazlasıyım bugün tercihlerimi yaptım hadi hayırlısı...bana dua eder misiniz tercihlerimden biri gelsin..
sonucunu buradan paylaşacağım inşallah sevinçli bir haberim olur 
inşallah istediğiniz yer olur öğretmenim

bizde daha duyuru bile yok