sevgi mert omal öğretmenim,geçmiş olsun,kızınızın durumunun iyiye gitmesine sevindim,inşallah kısa zamanda iyileşir.AYNALI öğretmenim oğlunuzun doğum günü kutlu olsun..
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
komşumun eşi şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
Arkadaşlar dualarınız için çok teşekkür ederim. Çok şükür oğlum çok iyi. Allah darda kalan herkese yardım etsin