Ben de sizinle bir üzüntüyü paylaşayım arkadaşlarım.Bugün yeğenim aradı kendisi 7.sınıf öğrencisi sınıfında sıkıntı bir durum yaşamış.O kadar üzgün ki ağlıyor.Duruma çok üzüldüm.Yardımcı olabilmesi umuduyla sınıf öğretmenini aradım resmen beni başından savdı.Konuşma tarzını duymanız gerekirdi.Hem bir öğrencisine karşı olan duyarsızlığı hem de meslektaşına karşı saygısızlığı beni o kadar üzdü ki.Aynı mesleği yaptığımız için utandım
Not:Yeğenim defalarca il birincilikleri almış hem okul birincisi olan hem de davranışlarıyla çok tatlı bir çocuktur.Ben bana küfür eden öğrencimin ailesiyle bile o kadar ılımlı konuşuyorm ki yazıklar olsun böyle başarılı çocukları desteklemeyen sorunlarına el uzatmayanlara diyorum
