Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2012 22:40:29
aynalı öğretmenim kuzucugun doğum günü kutlu olsun... Çok güzel bir ömür geçirmesi dileğiyle...

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
07 Ara 2012 22:51:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
inşallah en kısa zamanda sağlık haberlerine ulaşılır

AYNALI öğretmenim oğlunuzun yeni yaşı kutlu olsun.

Çevrimdışı zelera

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 379
  • 412
  • 379
  • 412
07 Ara 2012 23:02:47
zor hocam ya  herkes ümitle bekliyor ama fırtınadan dolayı aramalar durduruldu cenazesine bari ulaşılsa biri 5 biri 4 iki güzelller güzeli de kızı vardı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zelera öğretmenim umarım en kısa zamanda bulunur komşunuzun eşi. Beklemek kim bilir ne kadar zordur

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2012 23:08:52
Ben de sizinle bir üzüntüyü paylaşayım arkadaşlarım.Bugün yeğenim aradı kendisi 7.sınıf öğrencisi sınıfında sıkıntı bir durum yaşamış.O kadar üzgün ki ağlıyor.Duruma çok üzüldüm.Yardımcı olabilmesi umuduyla sınıf öğretmenini aradım resmen beni başından savdı.Konuşma tarzını duymanız gerekirdi.Hem bir öğrencisine karşı olan duyarsızlığı hem de meslektaşına karşı saygısızlığı beni o kadar üzdü ki.Aynı mesleği yaptığımız için utandım
Not:Yeğenim defalarca il birincilikleri almış hem okul birincisi olan hem de davranışlarıyla çok tatlı bir çocuktur.
Ben bana küfür eden öğrencimin ailesiyle bile o kadar ılımlı konuşuyorm ki yazıklar olsun böyle başarılı çocukları desteklemeyen sorunlarına el uzatmayanlara diyorum :(

Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.336
  • 237.841
  • 30.336
  • 237.841
07 Ara 2012 23:18:12
Malesef herkes aynı duyarlılığı taşımıyor öğretmenim.
Ders kırk dakika o kadar.
Oysa çocukların yüreğine dokunulsa neler değişecek.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2012 23:19:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok
Umarım en kısa zamanda sağlık haberini alırsınız.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
07 Ara 2012 23:24:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
komşumun eşi  şile de kurtarma ekibindeydi ve hala bulunamadı , teselli sözcükleri bulamıyoruz ya da ümit verici birkaç söz ..yok

inş. mutlu bir haber alınır öğretmenim.

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
07 Ara 2012 23:24:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....

oğlunuzun doğum günü kutlu olsun öğretmenim  :)

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
07 Ara 2012 23:25:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....

Oğlunuzun yeni yaşı hayırlı olsun.Nice mutlu yaşlar görür inşallah.

Zelera öğretmenim komşunuzn ailesi umarım güzel haberler alır.

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
07 Ara 2012 23:32:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben de sizinle bir üzüntüyü paylaşayım arkadaşlarım.Bugün yeğenim aradı kendisi 7.sınıf öğrencisi sınıfında sıkıntı bir durum yaşamış.O kadar üzgün ki ağlıyor.Duruma çok üzüldüm.Yardımcı olabilmesi umuduyla sınıf öğretmenini aradım resmen beni başından savdı.Konuşma tarzını duymanız gerekirdi.Hem bir öğrencisine karşı olan duyarsızlığı hem de meslektaşına karşı saygısızlığı beni o kadar üzdü ki.Aynı mesleği yaptığımız için utandım
Not:Yeğenim defalarca il birincilikleri almış hem okul birincisi olan hem de davranışlarıyla çok tatlı bir çocuktur.
Ben bana küfür eden öğrencimin ailesiyle bile o kadar ılımlı konuşuyorm ki yazıklar olsun böyle başarılı çocukları desteklemeyen sorunlarına el uzatmayanlara diyorum :(

Canınızı sıkmayın öğretmenim.Ne yazık ki böyle meslekdaşlarımız var.Siz yeğeninize moral verin.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2012 23:37:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Canınızı sıkmayın öğretmenim.Ne yazık ki böyle meslekdaşlarımız var.Siz yeğeninize moral verin.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Malesef herkes aynı duyarlılığı taşımıyor öğretmenim.
Ders kırk dakika o kadar.
Oysa çocukların yüreğine dokunulsa neler değişecek.
Sağolun arkadaşlar.Çok canım sıkılmıştı yazınca rahatladım biraz.Malesef kibirli insanlar beni hep üzüyor.Ben de öyle yaptım artık FTM40 öğretmenim kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz artık ne yapalım :(

Çevrimdışı evgi-47

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 956
  • 5.487
  • 956
  • 5.487
08 Ara 2012 01:34:36
   Yılbaşı tatilinin 4 gün olduğunu öğrendim. Aylardır kendi adıma sevindiğim tek haber bu oldu. Birkaç gün de olsa dinlenmeye , nefes almaya o kadar ihtiyacım var ki...
   

Çevrimdışı aşk-ı şehir

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
  • 2.764
  • 5.041
  • Müdür Yetkili
08 Ara 2012 01:38:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Yılbaşı tatilinin 4 gün olduğunu öğrendim. Aylardır kendi adıma sevindiğim tek haber bu oldu. Birkaç gün de olsa dinlenmeye , nefes almaya o kadar ihtiyacım var ki...
   

31'i Pazartesi tatil oldu mu?

Çevrimdışı mechul123

  • B Grubu
  • 52
  • 79
  • 52
  • 79
08 Ara 2012 02:04:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   Yılbaşı tatilinin 4 gün olduğunu öğrendim. Aylardır kendi adıma sevindiğim tek haber bu oldu. Birkaç gün de olsa dinlenmeye , nefes almaya o kadar ihtiyacım var ki...
   
ben de çok sevindim bu habere

Çevrimdışı mechul123

  • B Grubu
  • 52
  • 79
  • 52
  • 79
08 Ara 2012 02:05:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
nice mutlu yıllara

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK