Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
09 Ara 2012 17:54:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
::) Ne güzel bir mutluluktur kim bilir ?

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün biricik oğlumuz 4 yaşına girdi..... zaman ne kadar da çabuk geçiyor koskoca 4 yıl oldu.....
Nice mutlu yıllara :)

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 18:03:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kızım ilk kez "anne" dedi bugün. tarifi yok bu mutluluğun... :) :) :)
Tadını çıkarın bu güzel günlerin.

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 18:19:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara
Oğlunuzu ve sizi tebrik ederim öğretmenim...Başarıları daim olsun...Benim kızımın da veli toplantısı vardı bugün fen lisesi 9. sınıf biraz zor geldi kızımıza ama öğretmenleri memnun genelde..İlk yılda biraz zorlanmaları normal panik yapmayın diyorlar...Sağlıcakla kalın..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 19:43:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara
Oğlunuzu ve sizi tebrik ederim öğretmenim...

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 20:06:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de bu gün oğlumun veli toplantısına katıldım öyle güzel şeyler duydum ki oğlumla gurur duyuyorum darısı tüm anne babalara

ne mutlu size öğretmenim baiarıları daim olsun mevlam herkese nasib etsin

Çevrimdışı eylulada1

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.164
  • 47.324
  • 4.164
  • 47.324
09 Ara 2012 20:23:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tebrikler Eylülada öğretmenim.sizin adınıza sevindim.Öğrencinizin çalışmasını bizde görmek isteriz.
Biraz gecikmeli olarak ilçe birincisi olan öğrencimin resimlerni ekliyorum öğretmenim...
Sayfamıza bir tanecik öğrenci resmi gelsin,günümüz renklensin. :)
Resmi biraz incelerseniz sanki Eğitimhane öğretmenlerini yansıtmış..Köyde,kentte,dağda,ovada..Biz her yerdeyiz aslında,...

Çevrimdışı horoz20

  • Uzman Üye
  • *****
  • 604
  • 1.276
  • 604
  • 1.276
09 Ara 2012 20:29:07
canı gönülden tebrik ederim öğretmenim,öğrencinizide öper kutlarım...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz gecikmeli olarak ilçe birincisi olan öğrencimin resimlerni ekliyorum öğretmenim...
Sayfamıza bir tanecik öğrenci resmi gelsin,günümüz renklensin. :)
Resmi biraz incelerseniz sanki Eğitimhane öğretmenlerini yansıtmış..Köyde,kentte,dağda,köprüde..Biz her yerdeyiz aslında,...

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
09 Ara 2012 20:53:19
Çok sevdiğim bir dostumun bebeği olmuş :)
Haberi alınca çok sevindim.. :)

Çevrimdışı eftelyaaa

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.040
  • 2.837
  • 2.040
  • 2.837
09 Ara 2012 21:01:35
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!

Çevrimdışı Reyom

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.841
  • 9.555
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 21:02:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..
Gözünüz aydın olsun öyleyse öğretmenim..

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
09 Ara 2012 21:02:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!
Büyük geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı FTM40

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.366
  • 6.008
  • 1.366
  • 6.008
09 Ara 2012 21:07:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!
Gözünüz aydın öğretmenim.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz gecikmeli olarak ilçe birincisi olan öğrencimin resimlerni ekliyorum öğretmenim...
Sayfamıza bir tanecik öğrenci resmi gelsin,günümüz renklensin. :)
Resmi biraz incelerseniz sanki Eğitimhane öğretmenlerini yansıtmış..Köyde,kentte,dağda,ovada..Biz her yerdeyiz aslında,...

Öğrencinizi tebrik ederim öğretmenim.Başarısının devamını dilerim.

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
09 Ara 2012 21:08:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!


Büyük geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 21:30:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz gecikmeli olarak ilçe birincisi olan öğrencimin resimlerni ekliyorum öğretmenim...
Sayfamıza bir tanecik öğrenci resmi gelsin,günümüz renklensin. :)
Resmi biraz incelerseniz sanki Eğitimhane öğretmenlerini yansıtmış..Köyde,kentte,dağda,ovada..Biz her yerdeyiz aslında,...
Tekrar tebrik ederim Eylülada öğretmenim, resim çok anlamlı gerçekten..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!
Gözünüz aydın öğretmenim, büyük geçmiş olsun..

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
09 Ara 2012 21:31:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İcra dosyam kapandı şükürler olsun..Bu üzücü haberi paylaştığımda inşallah güzel haberler de paylaşırım demiştim.Biraz geç oldu,9 ay sonra artık maaşımda haciz yok..

KİMSEYE KEFİL OLMAYIN EN AZINDAN TİCARİ KREDİYE KEFİL OLMAYIN!!!

Gözünüz aydın öğretmenim. Adınıza sevindim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK