Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 21:23:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok sevdiğim bir dostumun bebeği olmuş :)
Haberi alınca çok sevindim.. :)
Allah analı babalı büyütsün öğretmenim.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 21:42:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.
geçmiş olsun öğretmenim,inşallah geçer

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
10 Ara 2012 22:00:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz gecikmeli olarak ilçe birincisi olan öğrencimin resimlerni ekliyorum öğretmenim...
Sayfamıza bir tanecik öğrenci resmi gelsin,günümüz renklensin. :)
Resmi biraz incelerseniz sanki Eğitimhane öğretmenlerini yansıtmış..Köyde,kentte,dağda,ovada..Biz her yerdeyiz aslında,...
Öğrencinizi ve sizi tebrik ederim öğretmenim ,nice başarılar tadın..

Çevrimdışı elif8927

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
  • 101
  • 479
  • Fen ve Tekn. Öğrt.
10 Ara 2012 22:30:54
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bugünkü yaptığım matematik sınavında çocuk örneklem sorusuna cevap olarak sitoplazma yazmış kızsam kızamam çocukta kavram yanılgısının olması normal fenci olup matematik derslerine girince benim bile bazen kafam karışıyor :) onun niye karışmasın ki...

Çevrimdışı aliş70

  • Bilge Üye
  • *****
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 12.952
  • 65.927
  • Özel Eğitim Öğrt.
10 Ara 2012 22:46:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bugünkü yaptığım matematik sınavında çocuk örneklem sorusuna cevap olarak sitoplazma yazmış kızsam kızamam çocukta kavram yanılgısının olması normal fenci olup matematik derslerine girince benim bile bazen kafam karışıyor :) onun niye karışmasın ki...
:D

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 23:06:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar alerjiden dolayı bir hafta önce cildiyeye gittim.7 tene,iğnede dahil,ilaç verdi.Onları kullanadım.Ama bugün yine vücudumda sivilceye benzeyen kırmızı şeyler çıktı.Bunlar hem kaşınıyor.Hemde azda olsa yanıyor.
Eskilerden kalma ot mot tavsiye ettiğiniz birşey var mı?Birde ne hikmetse bu vücudumda her yıl bu mevsimde ortaya çıkyor.

Geçmiş olsun öğretmenim :(

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?

Nice mutlu yıllar eşinize, sizinle birlikte. 28 hediye fikri pek güzelmiş ama böyle şeyleri gençken akıl etmek daha doğru sanırım, benim eşim 44 yaşına girdi de :D :D

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
10 Ara 2012 23:21:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim bugünkü yaptığım matematik sınavında çocuk örneklem sorusuna cevap olarak sitoplazma yazmış kızsam kızamam çocukta kavram yanılgısının olması normal fenci olup matematik derslerine girince benim bile bazen kafam karışıyor :) onun niye karışmasın ki...
ne yapsın çocuk bir sürü kavram öğretmenim  :D

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 00:26:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?
  bence kendi sevdiğiniz 28 hediyeyi alın eşinize verin kullanmazsan bana verebilirsin deyin :)

Çevrimdışı qui suis-je?

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 521
  • 1.778
  • 521
  • 1.778
11 Ara 2012 08:35:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenim çok geçmiş olsun, rahatsızlığınız allerji temelli değilse, (sinirsel) psikolojik olabilir.. Ona göre bir doktora gitmenizi öneririm.. Acil şifalar dilerim..
Teşekkür ederim sayın hocam.Bu işi hiç anlamadım.Dediğim gibi hep bu mevsimde oluyor.Şimdi yine vücudumda sivilceye benzer şeyler çıkmış.Ergenlikte bile vücudumda böyle şeyler çıktığını hatırlamıyorum.En iyisi büyük bir hastaneye gitmek.
***HERKESE İYİ ÇALIŞMALAR***

Çevrimdışı ela elif yılmaz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.346
  • 3.587
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 09:02:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  bence kendi sevdiğiniz 28 hediyeyi alın eşinize verin kullanmazsan bana verebilirsin deyin :)
çok mantıklı :)

Çevrimdışı ferayserhan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.875
  • 8.344
  • 2.875
  • 8.344
11 Ara 2012 09:16:17
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 09:34:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
16 aralıkta eşimin doğum günü var,28 yasına giriyor.evlendikten sonraki ilk doğum günü kutlamamız ,gecen yıl ki de onun sağlık sorunlarından dolayı hiç iyi gecmemişti.Bu yıl cok güzel olsun istiyorum..Allah izin verirse ona 28 yasına gireceği için 28 tane hediye edeceğim..abarttığımı düşünmeyin..Sevdiği küçük şeyler olcak bunların içinde  ama bir kaç tanesini hala bulamadım bana yardımcı olur musunuz?

Öğretmenim güldürdünüz beni.Ne kadar güzel fikir.Ancak bazı arkadaşların dediği gibi ben uygulamasam daha iyi.Eşimin yaşından dolayı biraz masraflı olur sanki :D

Çevrimdışı İlkayZeynep

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
  • 708
  • 1.049
  • Müdür Yetkili
11 Ara 2012 09:34:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...
Rabbim sabır versin inşallah.İnsanın annesini kaybetmesi zaten zor,böyle bir durumda daha da zor. Doğumuna da az kalmış.Çok üzüldüm  gerçekten.Rabbim bebeğine sağlıklı,hayırlı bir ömür nasib eder inşallah.

Çevrimdışı alanyap

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.787
  • 4.682
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 09:35:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...

Gerçekten üzücü bir durum.Allah sabır versin arkadaşınıza.

Çevrimdışı sarnıç

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 8.385
  • 127.469
  • 8.385
  • 127.469
11 Ara 2012 09:41:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...

Öğretmenimizin başı sağolsun. Rabbimiz arkada kalanlarına sabırlar ve dayanma gücü versin.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK