Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 13:53:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...
arkadaşınızın başı sağolsun öğretmenim,Allah sabırlar versin 

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle Allah sabır versin, hem zor bir durum hem de hassas bir dönemde. Benim de en büyük korkum annem ve babamı kaybetmek, ddün annem rahatsızlanmış,acile gitmiş.Kalbi sıkışıyormuş, o kadar korktum ki anlatamam, onlarsız hayat bomboş olur gibi geliyor. Allah herkesin annesini, babasını, evladını korusun. Amin...
öğretmenim,geçmiş olsun,Allah herkesi korusun

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 13:55:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
çok geçmiş olsun öğretmenim,inşallah çabucak iyileşirsiniz

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 13:59:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş

Çok geçmiş olsun öğretmenim yaaa. Dilerim kısa zamanda iyileşirsiniz.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 14:27:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Görünmez kaza, geçmiş olsun, acil şifalar dilerim öğretmenim..

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 14:36:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Çok geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
11 Ara 2012 14:37:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 19:48:14
Geçmiş olsun Sevecen öğretmenim

Çevrimdışı -adin-

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 475
  • 1.600
  • 475
  • 1.600
11 Ara 2012 21:24:03
6S 2.lig takımına elendi. Az da olsa mutluyum :))

Çevrimdışı rüzgarın sesi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.202
  • 2.449
  • Müdür Yardımcısı
11 Ara 2012 21:25:13
1461 ime helal olsun kazanması önemli değil yüreklerini sahaya koydular ya galibiyette oyunu süsledi helal olsun size uşaklar...

Çevrimdışı AYNALI

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.284
  • 21.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 21:26:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş

geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı selman7071

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 911
  • 4.180
  • 911
  • 4.180
11 Ara 2012 21:27:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
geçmiş olsun öğretmenim en kısa zamanda iyileşmeniz dileğiyle...

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
11 Ara 2012 21:30:07
insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış benim hayallerim de bitti. kızımın son ümidi de hayal kırıklığına uğradı. insanın yarınınının olmaması ne kötü

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
11 Ara 2012 21:31:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Geçmiş olsun öğretmenim.

Çevrimdışı esme66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.484
  • 3.499
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.484
  • 3.499
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 21:34:57
eğitimhaneye kavuştum söylememişsem bir daha söyleyim eğitimhane bi tanesinnn hep yanımızda dibimizde dost eli  :)

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 21:36:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış benim hayallerim de bitti. kızımın son ümidi de hayal kırıklığına uğradı. insanın yarınınının olmaması ne kötü

:( Tedavi ile ilgili olumsuz bir durum mu oldu öğretmenim?Ümidinizi kesmeyiniz dualarımız sizinle.İnşallah Allah şifasını verecek.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK