okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Allah acil şifalar versin..
Sevgi Öğretmenim Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah, ümidinizi yitirmeyin..