Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 21:38:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Geçmiş olsun öğretmenim.Dikkat edin.Yoksa tedavi süresi uzar.Allah şifa versin.

Çevrimdışı sevgi mert omal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 344
  • 1.477
  • 344
  • 1.477
11 Ara 2012 21:45:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:( Tedavi ile ilgili olumsuz bir durum mu oldu öğretmenim?Ümidinizi kesmeyiniz dualarımız sizinle.İnşallah Allah şifasını verecek.
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

Çevrimdışı esme66

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.484
  • 3.499
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.484
  • 3.499
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 21:47:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah
 bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
evt öğretmenim Allah bilir umut tükenmez ,inşallah en kısa sürede her şey istediğiniz gibi olur

Çevrimdışı sina05

  • B Grubu
  • 6.545
  • 16.679
  • 6.545
  • 16.679
11 Ara 2012 21:51:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Allah acil şifalar versin..

Sevgi Öğretmenim Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah, ümidinizi yitirmeyin..

Çevrimdışı duyguaydın

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 5.481
  • 127.791
  • 5.481
  • 127.791
11 Ara 2012 22:05:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Her gecenin bir sabahı vardır Sevgi öğretmenim dualarımızdasınız....

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 22:07:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

Öğretmenim Allah şifa versin. İnanın sizi anlıyorum. Zor durum. Mevladan ümit kesilmez. Derdi veren dermanını da verir inşallah.

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
11 Ara 2012 22:08:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün okula mutlu gelmiştim ama çok üzücü bir haber aldım :( okulumdaki bir öğretmen arkadaşımın annesi vefat etmiş çok ama çok üzüldüm en çokta arkadaşıma üzüldüm ve kaygılıyım çünkü 8 aylık hamileydi arkadaşım :( Allah sabır versin...
Arkadaşınızın başı sağolsun öğretmenim. Rabbim geride kalanlara sabır versin. Anne ve baba önemli kavramlar Allah başımızdan eksik etmesin ama her fani de ölümü tadacaktır o yüzden onlarla beraber geçirdiğimiz günleri güzelleştirmeliyiz...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
11 Ara 2012 22:09:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okula giderken ayağım burkuldu çatlama olmuş alçıya alındı 1.sınıf öğretmeniyim bi taraftan ona çok üzüldüm diğğer tarafta kendi çocuklarım 20 gün üzerine basmamam gerekiyormuş
Çok geçmiş olsun öğretmenim...

Çevrimdışı heroh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.791
  • 3.279
  • 1.791
  • 3.279
11 Ara 2012 22:10:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış benim hayallerim de bitti. kızımın son ümidi de hayal kırıklığına uğradı. insanın yarınınının olmaması ne kötü

Rabbim yardımcınız olsun öğretmenim...

Çevrimdışı karaliman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 264
  • 884
  • 264
  • 884
11 Ara 2012 22:15:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Çok geçmiş olsun öğretmenim.Allah'tan ümit kesilmez.Her derdin bir ilacı ve çaresi vardır.Dualarımız yavrunuz için,inşallah mutlu güzel haberlerini alırız...

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
11 Ara 2012 22:21:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Geçmiş olsun öğretmenim.Allahtan ümit kesilmez.Ümidinizi yitirmeyin.

Çevrimiçi hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.336
  • 237.844
  • 30.336
  • 237.844
11 Ara 2012 22:28:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

Rabbim acil şifalar versin.Ümitle,inançla ve dualarla inşallah sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 23:45:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
öğretmenim,Allah'tan ümit kesilmez,her zaman dualarımız kızınızla,inşallah sağlığına kavuşur

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 23:51:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.
Dualarımız sizinle öğretmenim, ümidinizi yitirmeyin, acil şifalar diliyorum Allah'tan..

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
11 Ara 2012 23:53:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün kemik iliğine baktılar remisyona girmemiş yani aldığı ilaç işe yaramamış tekrarladı son ümit ilik nakli idi her şekilde yine yapacaklar ama yüzde yirmilik şansı daha da düştü ümitler yok artık. tabi yine allah bilir çıkmadık candan ümit kesilmezmiş.

Sakın umudunuzu kaybetmeyin öğretmenim. Sizin olumlu düşüncelerinizi hisseder evladınız. Hep iyiyi düşünün lütfen. Dualarımız sizinle...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK