Değerli dostlar;
Şu an çok üzgünüm,birkaç saat önce çok sevdiğim bir kardeşimin feci bir trafik kazasında hayatını kaybettiğini öğrendim.
Hala inanamıyorum.
Sevgili BARBAROS(BARBİ) için dualarınızı eksik etmeyin.
Nur içinde yatsın.
Allah rahmet etsin öğretmenim.Ülkemizin malesef kâbusu olan trafik kazaları,alınan tüm önlemlemlere ve caydırıcı cezalara rağmen önlenemiyor,önüne geçilemiyor.Trafikte seyrederken biraz daha dikkat etmek gerekiyor.Yüce Allah kalanlara sabır versin,başınız sağ olsun...