Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 10.285
  • 16.961
  • Birleştirilmiş Sınıf
15 Ara 2012 00:25:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Doğum günü kutlu olsun ,sizleri de Allah kavuştursun.

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 00:32:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Kızınızın doğum günü kutlu olsun.En kısa zamanda yanında olursunuz inşallah.

Çevrimdışı kardia

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 3.486
  • 16.537
  • 3.486
  • 16.537
15 Ara 2012 00:35:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim

Kızınızın doğum günü kutlu olsun brsbrs42 hocam. Üzülmeyin, şimdi çok küçük olduğundan muhtemelen yanında olamadığınızı hatırlamayacaktır. İnşallah en kısa zamanda hep yanında olursunuz.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 00:41:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Olmadı dördüncüyüz.
Setler 23-25 ve 24-26
Tesellimiz dördüncüye kupa olması.
3 yıl önce açılan okulumuzun ilk kupası.
Üzüntü ve sevinç bir arada.
Yarı finale kalınca en kötü dördüncüyüz diyorduk ama daha iyisini yapamadık.

Kutlarım öğretmenim. Bence gayet iyi bir sonuç. Üstelik yeni açılmış bir okulsunuz. Gelecekte çok daha iyi sonuçlara ulaşmanızı dilerim.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 07:51:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Olmadı dördüncüyüz.
Setler 23-25 ve 24-26
Tesellimiz dördüncüye kupa olması.
3 yıl önce açılan okulumuzun ilk kupası.
Üzüntü ve sevinç bir arada.
Yarı finale kalınca en kötü dördüncüyüz diyorduk ama daha iyisini yapamadık.
Kutlarım öğretmenim

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 12:50:12
öğretmen54 öğretmenim başarınızı tebrik ederim...

Çevrimdışı sari_lacivert

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.086
  • 13.942
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 12:59:44
öğretmen54 öğretmenim, tebrikler! ilk kupa anlamı güzel olur.Başarılarınızın devamını dilerim...

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
15 Ara 2012 13:44:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim

kızınızın doğum günü kutlu olsun öğretmenim.  :)

Çevrimdışı kollektif-01

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.020
  • 4.972
  • 2.020
  • 4.972
15 Ara 2012 13:48:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Olmadı dördüncüyüz.
Setler 23-25 ve 24-26
Tesellimiz dördüncüye kupa olması.
3 yıl önce açılan okulumuzun ilk kupası.
Üzüntü ve sevinç bir arada.
Yarı finale kalınca en kötü dördüncüyüz diyorduk ama daha iyisini yapamadık.

Bu tür faaliyetlerde derece almak kadar katılmanın da  çok önemli olduğunu düşünüyorum.Özellikle de yeni faaliyete geçmiş bir okulun özgüven içinde faaliyetler içinde yer alması oldukça sevindirici bir durum.
Tebrikler öğretmenim.

Çevrimdışı den.ge

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 19:23:44
 Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Çevrimdışı ~Sükut-u HayaL~

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.081
  • 6.760
  • 4.081
  • 6.760
15 Ara 2012 19:25:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Geçmiş olsun öğretmenim :) Dalgınlık olabilir... Kızınız şanslıymış 2. arabası olacak :)

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 19:28:02
den.ge öğretmenim sağlık olsun.Kaybedilen geri gelir.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 19:29:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Geçmiş olsun öğretmenim. Olur böyle takside, dolmuşta, otobüste unutulan eşyalar. Allah korusun kızınız da olabilirdi dediğiniz gibi.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 19:37:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
geçmiş olsun öğretmenim,iyi ki içi boşmuş :)

öğretmen54 öğretmenim,başarınızı tebrik ederim :)

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 20:15:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
Ben de bir gün para üstünü almayı unutmuştum valizleri indirirken.Adam çıkıp gitmişti.5 dk sonra kafama dank etmişti.;D Neyse öğretmenim vardır bunda da bir hayır.Cana geleceğine mala gelsin :D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK