Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Olmadı dördüncüyüz.Setler 23-25 ve 24-26Tesellimiz dördüncüye kupa olması.3 yıl önce açılan okulumuzun ilk kupası.Üzüntü ve sevinç bir arada.Yarı finale kalınca en kötü dördüncüyüz diyorduk ama daha iyisini yapamadık.
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik