Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
15 Ara 2012 20:15:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Geçmiş olsun öğretmenim

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 21:54:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
Sağlık olsun öğretmenim.

Çevrimdışı paycicek

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.512
  • 15.215
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:00:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Sağlık olsun öğretmenim. Benim de belediye otobüslerinde en az 20 şemsiye unutmuşluğum vardır. Bu kış henüz hiç kaybım yok ama mevsim sonunda minimum 2 tane unuturum herhalde. Sadece bu yüzden kaliteli şemsiye almak hayal bana :D

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:01:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

sağlık olsun öğretmenim ya takmayın kafanıza...

Çevrimdışı karadenizayten

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.468
  • 5.460
  • Lise Branş Öğrt.
  • 1.468
  • 5.460
  • Lise Branş Öğrt.
15 Ara 2012 22:02:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

  Öğretmenim çok geçmiş olsun.Allahım kızınızı korusun, ona bişi olmasın.

Çevrimdışı sewil23

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.257
  • 10.736
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:03:03
biz yıllar yıllar öncesinde, yaz tatili boyunca  uğraştığımız tarhana çuvalını kaybetmiştik...
o çuvalı bizim için önemli kılan; tarhananın uğraştırıcı birşey olmasından ziyade, dedem, anneannem, babam, annem, çoluk çocuk bütün sülale birlikte yapmış olmamızdı... tadından yenmezdi büyük ihtimal...

Çevrimdışı TUANA:)

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.221
  • 12.498
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:04:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
kızınızın canı sağolsun öğretmenim :)

Çevrimdışı azra_

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 322
  • 1.091
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:10:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
kızınızın canı sağ olsun öğretmenim,ona bişey olmasın

Çevrimdışı hacile

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 30.336
  • 237.846
  • 30.336
  • 237.846
15 Ara 2012 22:10:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???

Geçmiş olsun.Canınız sağolsun öğretmenim.İnanın helal mal bir şekilde dönüyor.Can pareniz yanınızda ya.

Çevrimdışı den.ge

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 313
  • 4.306
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2012 22:31:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiþ olsun.Canýnýz saðolsun öðretmenim.Ýnanýn helal mal bir þekilde dönüyor.Can pareniz yanýnýzda ya.
ah ogretmenim biraz komik gelebilir ama gercekten cok uzuldum.hem hediyeydi.bir de bekledik belki taksici bizi aldigi yere geri getirir arabamizi diye.hayal kuruyorsun,o hayalin gerceklesmiyor ya iste o zaman daha cok uzuluyorsun.
Bu arada teselli mesajlari icin butun arkadaslarima tesekkurler.

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 08:32:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
Geçmiş olsun.Canınız sağolsun öğretmenim

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 09:53:09
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 09:56:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.

Cenabı hak acil şifalar versin inşallah... Çok üzüldüm. Sağlık gibisi yok, gerisi önemli değil. Mal, mülk, statü hiç birşeyin önemi yok.

Çevrimdışı tayper35

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.459
  • 4.229
  • 1.459
  • 4.229
16 Ara 2012 09:58:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
çok geçmiş olsun...inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur

Çevrimdışı DERYA72

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.045
  • 9.520
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 11:00:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
En kısa sağlığına kavuşup öğrenimine devam eder inşallah.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK