Geçmiþ olsun.Canýnýz saðolsun öðretmenim.Ýnanýn helal mal bir þekilde dönüyor.Can pareniz yanýnýzda ya.
ah ogretmenim biraz komik gelebilir ama gercekten cok uzuldum.hem hediyeydi.bir de bekledik belki taksici bizi aldigi yere geri getirir arabamizi diye.hayal kuruyorsun,o hayalin gerceklesmiyor ya iste o zaman daha cok uzuluyorsun.
Bu arada teselli mesajlari icin butun arkadaslarima tesekkurler.