Eğitimhaneliler: Sevinçlerimizi Ve Üzüntülerimizi Burada Paylaşalım...

Çevrimdışı 38fatma

  • Bilge Üye
  • *****
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 11.244
  • 134.920
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 11:09:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
geçmiş olsun...inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur

Çevrimdışı siraçisra

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
  • 7.065
  • 30.536
  • Zihin Eng. Öğrt.
16 Ara 2012 11:12:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.

Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşAllah.

Çevrimdışı senizkarasah

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 5.500
  • 26.526
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 11:20:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz :-[ esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik ???
Canınız sağolsun öğretmenim.. Hata yalnız sizde değil ki, şoför de unutmuş :) Sağlık olsun, bitaneniz yanınızda ve sağlıklı ya, ona şükür :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Öğretmenim kızınızın doğum günü kutlu olsun, umarım bir daha ki yıl birlikte olur hiç ayrılmazsınız..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
Çok geçmiş olsun öğretmenim, umarım tamamen sağlığına kavuştuğu haberlerini de alırsınız..

Çevrimdışı gülümseyinnn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.382
  • 12.029
  • 5.382
  • 12.029
16 Ara 2012 11:27:20
Rüyamda parmaklarımın üst kısımları yoktu. Sözde kaza olmuş falan. Anestezisiz parmaklarıma bir şeyler yapıp düzeltiyorlardı, kabus resmen :)
Uyanır uyanmaz ellerime baktım...
Yani demem o ki sahip olduklarımdan dolayı çook mutluyum :)
Bazen unutsak da elimizdekiler ne kadar da kıymetli aslında..

Çevrimdışı hayal_06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 116
  • 736
  • 116
  • 736
16 Ara 2012 11:56:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
Geçmiş olsun öğretmenim.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

Çevrimdışı mehmetalibozlu

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.642
  • 6.171
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 12:04:05
Dün MTSK sınavında görevliydik.Sınıfta 50 yaşlarında bir amca vardı.Kodlamayla ilgili ben nereye ne işaretleyeceğim diyor.Bende dedim 1.sonrunun cevabı neyse onun içini karala.gözlerim görmiyordiyor.ışığı yaktık onun üzerindeki lamba yanmıyor ee dedi hala görmüyorum.okulun müdürü geldi durumu anlattık yakın gözlüğünü adama verdi tamam dedi şimdi görüyorum.Sınav bitmesine yarım saat kala başka bir amcaya baktım 1 soruya 3 tane 2 tane cevap işartelemiş.dayı dedim sen yanlış yapmışsın sana göstermedilermi.Yok dedi ben bilmiyom bana yardım et.şimdi dedim diğerlerinin hakkını yamiş oluruz sen şimdi git sürücü kursunda iyice öğren sonraki sınavda yaparsın tamam dedi.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 12:33:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
Çok geçmiş olsun.Allah şifasını versin inş.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün MTSK sınavında görevliydik.Sınıfta 50 yaşlarında bir amca vardı.Kodlamayla ilgili ben nereye ne işaretleyeceğim diyor.Bende dedim 1.sonrunun cevabı neyse onun içini karala.gözlerim görmiyordiyor.ışığı yaktık onun üzerindeki lamba yanmıyor ee dedi hala görmüyorum.okulun müdürü geldi durumu anlattık yakın gözlüğünü adama verdi tamam dedi şimdi görüyorum.Sınav bitmesine yarım saat kala başka bir amcaya baktım 1 soruya 3 tane 2 tane cevap işartelemiş.dayı dedim sen yanlış yapmışsın sana göstermedilermi.Yok dedi ben bilmiyom bana yardım et.şimdi dedim diğerlerinin hakkını yamiş oluruz sen şimdi git sürücü kursunda iyice öğren sonraki sınavda yaparsın tamam dedi.

Dün ben de sınavdaydım öğretmenim.Ama bu sefer gözetmen olarak değil öğrenci olarak :D Geç gittim zamanın dolmasıyla (ilk 60 dk)çıktım.Salon başkanı benim yapamadığımı düşünmüş üzülmüş baksaydınız biraz yapardınız niye erken çıkıyorusunuz dedi.Yok hocam hızlı okurum.Hepsini yaptım dedim.Teşekkür edip çıktım.Uzun uzun bir aradan sonra öğrenci olmak sınava girmek garip geldi ;D

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
16 Ara 2012 13:17:49
toletoyevski öğretmenin-yeğeniniz nasıl oldu?öğretmen 54 hocam-inşallah yeni yıl öğrenciniz için umut dolu sağlıklı olur.

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 13:19:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
toletoyevski öğretmenin-yeğeniniz nasıl oldu?öğretmen 54 hocam-inşallah yeni yıl öğrenciniz için umut dolu sağlıklı olur.

Teşekkür ederim öğretmenim. İlik nakli için onay vermiş doktorlar. Uygun ilik bakıyoruz. Şimdi bir kaç günlüğüne kadar izin vermişler, evde ailesi ile kalıyor. Dua eden herkesten Allah razı olsun.

Çevrimdışı fb_rebel

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.995
  • 7.980
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 13:25:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Teşekkür ederim öğretmenim. İlik nakli için onay vermiş doktorlar. Uygun ilik bakıyoruz. Şimdi bir kaç günlüğüne kadar izin vermişler, evde ailesi ile kalıyor. Dua eden herkesten Allah razı olsun.
İnş. uygun ilik bulunur öğretmenim.Tez zamanda hastalığı atar.Allah şifasını versin.

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 14:05:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün MTSK sınavında görevliydik.Sınıfta 50 yaşlarında bir amca vardı.Kodlamayla ilgili ben nereye ne işaretleyeceğim diyor.Bende dedim 1.sonrunun cevabı neyse onun içini karala.gözlerim görmiyordiyor.ışığı yaktık onun üzerindeki lamba yanmıyor ee dedi hala görmüyorum.okulun müdürü geldi durumu anlattık yakın gözlüğünü adama verdi tamam dedi şimdi görüyorum.Sınav bitmesine yarım saat kala başka bir amcaya baktım 1 soruya 3 tane 2 tane cevap işartelemiş.dayı dedim sen yanlış yapmışsın sana göstermedilermi.Yok dedi ben bilmiyom bana yardım et.şimdi dedim diğerlerinin hakkını yamiş oluruz sen şimdi git sürücü kursunda iyice öğren sonraki sınavda yaparsın tamam dedi.
Malesef sınavlarda böyle durumlarla karşılaşıyoruz.

Çevrimdışı kemere

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 89
  • 145
  • 89
  • 145
16 Ara 2012 14:10:31
dualarımız öncelikle hastalğı ile mücadele edenler için-tekrar geçmiş olsun

Çevrimdışı öğretmen 54

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 3.993
  • 12.965
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 17:06:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
toletoyevski öğretmenin-yeğeniniz nasıl oldu?öğretmen 54 hocam-inşallah yeni yıl öğrenciniz için umut dolu sağlıklı olur.
İnşallah öğretmenim.

Çevrimdışı sarizeybek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
  • 704
  • 665
  • Müdür Yardımcısı
16 Ara 2012 17:09:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dün MTSK sınavında görevliydik.Sınıfta 50 yaşlarında bir amca vardı.Kodlamayla ilgili ben nereye ne işaretleyeceğim diyor.Bende dedim 1.sonrunun cevabı neyse onun içini karala.gözlerim görmiyordiyor.ışığı yaktık onun üzerindeki lamba yanmıyor ee dedi hala görmüyorum.okulun müdürü geldi durumu anlattık yakın gözlüğünü adama verdi tamam dedi şimdi görüyorum.Sınav bitmesine yarım saat kala başka bir amcaya baktım 1 soruya 3 tane 2 tane cevap işartelemiş.dayı dedim sen yanlış yapmışsın sana göstermedilermi.Yok dedi ben bilmiyom bana yardım et.şimdi dedim diğerlerinin hakkını yamiş oluruz sen şimdi git sürücü kursunda iyice öğren sonraki sınavda yaparsın tamam dedi.
Bizde de buna benzer bir durum oldu. Yaşı 20 lerdeydi bi genç sınavın bitmesine 5 dakika kala sınavı bitirdim diye geldi. Baktım optik form bomboş eleman kitapçığa işaretlemiş.

Çevrimdışı pattaban

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.780
  • 29.440
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 10.780
  • 29.440
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2012 17:10:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
çok geçmiş olsun öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK