Istanbulda,plakasina bakmayi hic mi hic akil etmedigimz herhangi bir taksinin bagajinda bebek arabamizi unutmus ve boylece kaybetmis bulunuyoruz
esimle bana helal olsun.iyi ki kizimizi unutmadik 
Canınız sağolsun öğretmenim.. Hata yalnız sizde değil ki, şoför de unutmuş

Sağlık olsun, bitaneniz yanınızda ve sağlıklı ya, ona şükür

Yarın kızım 2 yaşına giriyor ve ben yine yanında değilim
Öğretmenim kızınızın doğum günü kutlu olsun, umarım bir daha ki yıl birlikte olur hiç ayrılmazsınız..
2005-2010 yılları arasında öğrencim olan Vahdet'in kansere yakalandığını öğrendim.Gerçi hastalık 2 sene önce onu yakalamış ama tedavi olumlu sonuçlar vermiş.Şu anda aranan ilik bulunmuş.Önce üzüldüm geç öğrendiğim için artık iyileşiyormuş sevindim.Öğrenim hayatına devam edememiş.
Çok geçmiş olsun öğretmenim, umarım tamamen sağlığına kavuştuğu haberlerini de alırsınız..