Arkadaşlar benim için de dua edin. Çok stresliyim. Psikolojik olarak kötühissediyorum. Eşim hergün ilçeye 90-100 kmlik yolu gidiş geliş yapıyor. Kış da geldi. Yol kapandı mı sıkıntı... Hergün aklım onda kalıyor... 3'de çocuk olunca çok yoruluyorum çooook...
Allah kolaylık versin öğretmenim,inşallah rahata kavuşursunuz
Çoooooooook mutluyum yaramaz küçük kardeşim namaza başladı Rabbim daim etsin (38 yaşında )
devamlı olur inşallah öğretmenim,hayırlı olsun
ee283 öğretmenim,inşallah üzüntülü günleriniz geçer,canınızı sıkmayın
öğretmen54 öğretmenim,çok geçmiş olsun,inşallah tamamen atlatır