Arkadaşlar benim için de dua edin. Çok stresliyim. Psikolojik olarak kötühissediyorum. Eşim hergün ilçeye 90-100 kmlik yolu gidiş geliş yapıyor. Kış da geldi. Yol kapandı mı sıkıntı... Hergün aklım onda kalıyor... 3'de çocuk olunca çok yoruluyorum çooook...
Yüreğinizi ferah tutun, stres yarardan çok zarar getirir sağlığınıza.. Olacaksa da olacağa çare yok, daha olay olmadan yıpratırsanız kendinizi, olmadı bu öğretmenim.. Eşinin yolu açık, yüreğin ferah olsun zümrem
